eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieŁawy wykonane, pytania o dalszy ciąg, sorki, ale długie bo ważne dla mnie. › Re: Ławy wykonane, pytania o dalszy ciąg, sorki, ale długie bo ważne dla mnie.
    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ławy wykonane, pytania o dalszy ciąg, sorki, ale długie bo ważne dla
    mnie.
    Date: Mon, 30 Jul 2012 12:18:17 +0200

    > Lepiej pomalować, daj dysperbit a na to przyklej styropian, tak 1m w dół
    > ocieplisz w ten sposób ławy, mniej cię będzie kosztowało ogrzewanie.

    Na ten moment wewnątrz malują 2-gi raz, zewnątrz na tym etapie budowy
    nie ruszam. Mają zniknąć wszystkie drobne kropeczki, dużo ich nie było,
    ale jednak.

    > obciążenie podłogi, pamiętaj kluczem do sukcesu jest bardzo dobre
    > zagęszczenie warstw pod posadzką, musisz ich dopilonować.

    > Zwykła budowlana czarna gruba, czyli 0.3mm.

    > Dobrze jest, styro wilgoć nie szkodzi, a folia od góry chroni szpary przed
    > dostaniem się tam betonu. Przypilnuj aby był szczelnie ułozony.

    Zbiorczo.
    Uzgodnione jest tak:
    1. podsypka żwirowo-piaskowa
    2. chudziak
    3. coś ala dysperbit, ale dopuszczone do pomieszczeń w których będą
    przebywać ludzie (mam zapisaną nazwę, ale nie przy sobie)
    4. Papa termozgrzewalna
    5. folia
    6. styropian
    7. folia
    8. wylewka, ale tutaj nie ma decyzji jaka, zależy od typu posadzki
    przemysłowej.

    To samo dla części socjalnej, ale tam oczywiście jastrych (fajna nazwa)
    i płytki.

    Nie robimy fundamentów pod maszyny, za to skupiamy się na mocnym
    zagęszczeniu pod chudziakiem.

    Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    Miłego Janusz.

    Irek.N.