    From: "nacocito" <n...@c...to>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Lód wewnątrz garażu?
    Date: Sun, 5 Dec 2010 12:22:54 +0100

    Użytkownik "robertr" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:061333a4-1fde-4d7d-9b68-a926e2e9e284@a12g2000vb
    c.googlegroups.com...
    On 5 Gru, 08:05, Bartosz Augustyniak <o...@u...toya.net.pl> wrote:

    > Oświeć mnie gdzie napisałem: ''tylko wtedy''. Oczywiście to co
    > piszesz jest oczywiste -
    > masz racje.

    Ale wtedy też nie miałeś racji. Jest to dokładnie przetrenowane tej zimy.
    Na zewnątrz było (-)20 a dzisiaj jest (-)16, wylot rekuperacji w garażu
    otwarty a wilgoci ZERO :)
    Powiem więcej nie ma nawet szronu czy rosy na bramie. Mówię oczywiście o jej
    częściach metalowych, ponieważ sugerowałeś te miejsca jako potencjalne
    żródła .

    Tak więc twoja teoria w moim przypadku się nie sprawdza.