  • 1. Data: 2010-03-27 21:13:05
    Temat: Lodówka do zabudowy jako wolnostojaca?
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    Czy lodowke do zabudowy (np. taka: Bosch KIL18V20FF) da sie ustawic
    bezposrednio na podlozu? Czy w komplecie z takimi lodowkami sa jakies
    nozki, podstawki? Mam tymczasowa kuchnie ze starych mebli i do czasu
    zbudowania docelowej zabudowy chcialbym lodowke postawic po prostu w
    ciagu szafek pod blatem.

    Czy drzwi w lodowkach do zabudowy sa wyrownane z dolna krawedzia? Chodzi
    o to, czy bede musial podwyzszyc podstawe, zeby nie szorowac po ziemi
    przy otwieraniu.

    --
    NotBear

  • 2. Data: 2010-03-27 22:26:16
    Temat: Re: Lodówka do zabudowy jako wolnostojaca?
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    NotBear <p...@i...pl> wrote:
> [...]
    > ustawic
    > bezposrednio na podlozu? Czy w komplecie z takimi lodowkami sa

    Tak, one mają normalne nóżki z regulacją wysokości, jak normalna
    lodówka, jedyna różnica to fakt, że te nózki są krótsze.

    > Czy drzwi w lodowkach do zabudowy sa wyrownane z dolna krawedzia?
    > Chodzi o to, czy bede musial podwyzszyc podstawe, zeby nie
    > szorowac
    > po ziemi przy otwieraniu.

    NIe, będziesz miał szczelinę o wysokość tych nóżek. Czyli niedużo,
    jeśli podoga jest nierówna, to jakieś dwie deski jako podkładki mogą
    nie być głupim pomysłem.

    J.

  • 3. Data: 2010-03-28 13:38:14
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "NotBear" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to, czy bede musial podwyzszyc podstawe, zeby nie szorowac po ziemi przy
    spoko możesz postawić na kafelkach i drzwi nie bedą rysac po podłodze
    ,najwyzej podłóż jakieś kawałki np panela coby nie zardzewiala stojac na
    mokrym jak sie cos rozleje i nie wytrzesz pod nią

    4979 (20100328) __________

  • 4. Data: 2010-03-28 14:50:17
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    Dziekuje za odpowiedzi. Czas ruszyc na zakupy :-)

    --
    NotBear

  • 5. Data: 2010-03-28 19:31:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 27 Mar 2010 22:13:05 +0100, NotBear napisał(a):
> [...]
    > nozki, podstawki? Mam tymczasowa kuchnie ze starych mebli i do czasu
    > zbudowania docelowej zabudowy chcialbym lodowke postawic po prostu w

    Znajomy kupił takiego dwudrzwiowego boscha do zabudowy, ale na meble musiał
    nieco dłużej poczekać. Spokojnie parę miesięcy sobie działał taki "golec",
    jedyna wada to wygląd :) No dobra, jeszcze brak uchwytu...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 6. Data: 2010-03-29 04:13:32
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    Jacek Osiecki wrote:

> [...]
    > musiał nieco dłużej poczekać. Spokojnie parę miesięcy sobie działał taki
    > "golec", jedyna wada to wygląd :) No dobra, jeszcze brak uchwytu...

    Mógł dorobić sobie (bez uszkadzania chłodziarki) pedał do otwierania.