    From: Kadar <o...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: MDF czy plyta wiorowa?
    Date: Sun, 15 Aug 2010 00:49:20 -0700 (PDT)

    > aa jeszcze  jedno .. podejżewam że fronty  i tak będziesz miał  gotowe
    > z fabryki   a nie strugane przez pana kazia :)

    Moj Pan Kazio nazywa sie Chenio nie Henio :)
    Now lasnie, fronty maja byc robione przez zaklad stolarski jakis tam
    jak cala reszta. Stad ta plyta wiorowa.
    Jak to jest w innych przypadkach? Znajomi maja kuchnie zaprojektowana
    przez architekta i wykonana ....? No wlasnie przez kogo? Nawet nie
    potrafili powiedziec kto im to robil a na pewno nie robila tego zadna
    firma markowa. Kuchnia wyglada naprawde dobrze.
    Dlatego moj dylemat, jesli Pan Chenio jest gotow mi zrobic dokladnie
    to czego potrzebuje a firmy mowia mi ze tego sie nie da tak nie itd.
    To zaczynam sie zastanawiac nad Panem Cheniem.

    KADAR