  • 1. Data: 2010-08-14 20:52:58
    Temat: MDF czy plyta wiorowa?
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Witam

    Musze podjac decyzje i zamowic kuchnie i stanalem przed malym
    problemem. Moge zamowic u Pana Kazia a on zrobi mi taka jaka
    potrzebuje. jesli cos bedzie niewymiarowe to dla niego nie ma problemu
    - dotnie, jak trzeba dac listwe maskujaca - da taka zeby nawet
    nierownosci wyprowadzic. Cacy wszystko bedzie. Ale Pan Kazio pokazal
    mi ze korpusy to robi z plyty wiorowej.
    Moge zamowic w jednym ze sklepow sieciowych, tam produkuja moduly i
    jak mi wymiarami cos nieodpowiada to moj problem. Zrobia to co sa w
    stanie ale nic ponad to innymi slowy muszebrac to co oni mi
    zaproponuja a nie to co ja chcialbym, zeby bylo. Tyle, ze tu korpusy
    robia z MDF co wydaje mi sie materialem znacznie trwalszym i
    stabilniejszym.
    Co wybrać?
    Pomijam na tym etapie kwestie ceny, gwarancji i dokladnosci wykonania
    chociaz Pan Kazio tez duzo obiecuje.

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 2. Data: 2010-08-14 21:03:23
    Temat: Re: MDF czy plyta wiorowa?
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Ikea

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-08-14 21:07:48
    Od: Kadar <o...@g...com>

    On 14 Sie, 23:03, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:
    > Ikea

    Cos wynika z tej odpowiedzi?

    KADAR

  • 4. Data: 2010-08-14 21:22:51
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 14 Sie, 23:03, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:
    > Ikea

    Cos wynika z tej odpowiedzi?

    -----------

    Ikea jest lepsza niż pan Henio i jego patenty.

  • 5. Data: 2010-08-14 21:34:16
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Ikea jest lepsza niż pan Henio i jego patenty.

    Gdybym chcial Ikee to nie pytalbym na grupie o roznice w materiale.
    Ikea nie jest lepsza od Pana Chenia a tym bardziej od firm tzw.
    markowych. W Ikei mam mocno ograniczony wybor. Ikea to raczej
    polprodukt a nie calosciowe rozwiazanie.

    KADAR

  • 6. Data: 2010-08-14 21:36:04
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    > Ikea jest lepsza niż pan Henio i jego patenty.

    Gdybym chcial Ikee to nie pytalbym na grupie o roznice w materiale.
    =============

    Grupa nie wie jakie gdybanie zaszło w Twojej głowie i odpowiada defaultowo.

  • 7. Data: 2010-08-14 21:37:19
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]

    Ikea nie jest lepsza od Pana Chenia a tym bardziej od firm tzw.
    markowych. W Ikei mam mocno ograniczony wybor. Ikea to raczej
    --------------------------------

    Jaka firma MARKOWA jest w pułapie cenowym klienta zatrudniającego pana Henia
    i strugającego kuchnię samodzielnie?

  • 8. Data: 2010-08-14 22:00:46
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Jaka firma MARKOWA jest w pułapie cenowym klienta zatrudniającego pana Henia
    > i strugającego kuchnię samodzielnie?

    Nie znam takiej dlatego zaznaczylem, ze kwestie ceny na razie
    zostawiam na boku.
    Pan Chenio i duza czesc firm tzw. markowych robi ten sam produkt (w
    kazdym razie tak samo sie nazywa) z tego samoego surowca. Szafki
    kuchenne to nie jest kosmiczna technologia a osprzet mozna zastosowac
    dokladnie taki sam jaki stosuja wszyscy pozostali producenci. Zgadzam
    sie w jednym, w ktoryms momencie zaczyna sie roznicowc produkt
    wyprodukowany przez tzw. markowe firmy a Pana Chenia czy tez firme
    Pana Chenia. Jeden i drugi robi dokladnie to samo tymi samymi
    narzedziami i z tych samych surowcow i czesci. Pytanie jet w ktorym
    momencie zaczyna sie granica miedzy rzeczywiscie produktem wysokiej
    klasy firmy przez F a prawie dobrym produktem firmy Pana Chenia. W
    moim przekonaniu jednym z elemetow jakosci sa uzyte materialy. Dlatego
    pytam czy roznica miedzy MDF a plyta wiorowa jest na tyle istotna, ze
    warto zaplacic duzo drozej. Tym bardziej ze jak juz napisalem duza
    czesc systemow (zawiasy, spowalniacze, okleina itd) beda takie same.
    Nawiasem mowiac zaden projektant wnetrz nie korzysta z markowych
    rozwiazan tylko korzysta z panow cheniow i ich firm.

    KADAR

  • 9. Data: 2010-08-15 02:30:54
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]
    > Henia
    > i strugającego kuchnię samodzielnie?

    Nie znam takiej dlatego zaznaczylem, ze kwestie ceny na razie

    ------------

    Dlatego napisałem o Ikei.
    Markowe i w umiarkowanej cenie. Wysoka jakość i trwałość. Rekordowo długa
    gwarancja. Elastyczność konfiguracji. Dostępność większości elementów po
    latach umożliwia przeróbki i rozwój w czasie.

  • 10. Data: 2010-08-15 06:00:49
    Od: Budyń <b...@g...pl>

> [...]
    >klasy firmy przez F a prawie dobrym produktem firmy Pana Chenia. W
    >moim przekonaniu jednym z elemetow jakosci sa uzyte materialy.

    różnica jest w cenie - jest jest duża to klient wierzy ze ma coś extra i w
    związku z tym ma cos extra :-) A jak pan "(C)henio", niczego nie spierniczy
    to zrobi dokładnie takie same. Zwłaszcza ze pomysły zrzyna od dużych firm.
    Za znacznie mniejsze pieniądze...

    b.