  • 1. Data: 2010-08-14 08:12:54
    Temat: Mini sondaż - Na jakiej wysokości macie czy też planujecie blaty kuchenne?
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Jaka wysokość, oraz czy całość na jednej wysokości czy też na róznych
    poziomach?

    Marek

  • 2. Data: 2010-08-14 08:18:20
    Temat: Re: Mini sondaż - Na jakiej wysoko?ci macie czy też planujecie blaty kuchenne?
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    90

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-08-14 10:15:48
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 14 Sie, 10:12, "tarnus" <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Jaka wysokość, oraz czy całość na jednej wysokości czy też na róznych
    > poziomach?

    Różna, od 80 do 125cm. I co ci taka informacja da?

    Poszukaj jak sie wyznacza wysokosc blatu stosowanego do okreslonych
    czynnosci (z uzyciem sily i bez) dla okreslonego wzrostu uzytkownika i
    dlugosci jego rąk.

    Albo sam popróbuj. Spraw sobie stol regulowany i sprawdz jak sie kroi
    na nim, walkuje i takie tam. Wyjdzie ci ze dla jednych zastosowan
    trzeba blat ciutke nizej dla innych troche wyzej.

    W praktyce blaty z zabudowy robi sie na te 85-95cm a stol robi sie
    nizszy (75-85) i na blacie sie sieka i miesza a na stole walkuje...

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 4. Data: 2010-08-14 13:00:13
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 14 Sie, 12:15, ptoki <s...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > W praktyce blaty z zabudowy robi sie na te 85-95cm a stol robi sie
    > nizszy (75-85) i na blacie sie sieka i miesza a na stole walkuje...

    Sprawdz jeszcze, na jakiej wysokosci najlepiej sie posuwa pomoc domową
    na takim blacie...

  • 5. Data: 2010-08-14 19:26:20
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    > Sprawdz jeszcze, na jakiej wysokosci najlepiej sie posuwa pomoc domową
    > na takim blacie...

    cenna uwaga!

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 6. Data: 2010-08-14 20:59:11
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > W praktyce blaty z zabudowy robi sie na te 85-95cm a stol robi sie
    > nizszy (75-85) i na blacie sie sieka i miesza a na stole walkuje...

    Prawie sie zgadza ale prawie .....
    mieszkanie czy dom to nie stolowka przemyslowa. Rozne wysokosci
    poszczegolnych stanowisk w tym przypadku nie sa potrzebne. Przyjmuje
    sie jakas srednia i to wszystko.
    Ja mam zamiar dobrac wysokosc blaty do swojej wysokosci czyli
    przyjalem ok. 92-93 cm.

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 7. Data: 2010-08-15 13:19:51
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Jaka wysokość

    jeśli nie będziesz w tej kuchni uruchamiał produkcji garmażeryjnej, to
    nie sugeruj się bardzo ergonomią a raczej wysokością urządzeń
    (kuchenka, lodówka), oraz ewentualnie wysokością drzwiczek (niektóre
    maja standartowe wysokości) jeśli nie chcesz, żeby cokoły były
    nienaturalnie wysokie (10-12cm)
    ja mam blat na 86 cm...

    pozdrawiam
    s_13

  • 8. Data: 2010-08-16 06:07:15
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]

    >W praktyce blaty z zabudowy robi sie na te 85-95cm a stol robi sie
    >nizszy (75-85) i na blacie sie sieka i miesza a na stole walkuje...

    Odpowiedź nie na zadane pytanie .

    Marek

  • 9. Data: 2010-08-16 06:11:28
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Proszę Państwa.
    Pytałem o wysokość na jakiej macie blaty.
    Tylko wysokosć...

    Marek

  • 10. Data: 2010-08-16 08:57:45
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 16 Sie, 08:11, "marko1a" <m...@l...de> wrote:
    > Proszę Państwa.
    > Pytałem o wysokość na jakiej macie blaty.
    > Tylko wysokosć...
    >
    > Marek

    Ty pytales?
    No to ci sie konta pokićkały...

    U mnie jak napisalem, stol nizszy a blat wyzszy. Stol 85. Blat 89.

    --
    Lukasz Sczygiel