  • 41. Data: 2010-08-16 09:55:12
    Temat: Re: MDF czy plyta wiorowa?
    Od: janek <k...@o...pl>

    On 16 Sie, 11:37, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:
    > Użytkownik "janek" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:83bfc34b-0fd5-4d3e-8dc7-a3003d7601ac@
    u26g2000yqu.googlegroups.com...
    "na102" <g...@P...FM> napisał w

    > Ale głupota sam to wymyślasz? Z takim podejściem to żylibyśmy w
    > szarych  blokach i ubierali w niebieskie mundurki .
    >
    > ---------
    >
    > Za to żyjecie w kolorowych blokach, myślicie jednocześnie to samo (np
    > ostatnia żałoba) i kupujecie w tych samych sieciowych sklepach.
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatnahttp://www.janwer.com/
    > Nasza siechttp://www.fredry.net/

    Sądzisz po sobie? Współczuje.
    Janek

  • 42. Data: 2010-08-16 11:08:38
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "janek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
> [...]
    > ostatnia żałoba) i kupujecie w tych samych sieciowych sklepach.
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    =============

    Napisałem "żyjecie", co dla osoby rozumiejącej język oznacza pozostawanie
    autora poza określonym zbiorem.
    Rozumienie języka polskiego jest cechą rzadko spotykaną i świadczy o
    indywidualiźmie. ;-)

  • 43. Data: 2010-08-16 11:28:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan Werbiński pisze:

    > Napisałem "żyjecie", co dla osoby rozumiejącej język oznacza
    > pozostawanie autora poza określonym zbiorem.
    > Rozumienie języka polskiego jest cechą rzadko spotykaną i świadczy o
    > indywidualiźmie. ;-)

    Tak czy inaczej twierdzenie "chce indywidualne meble -> sztucznie
    kreujący się nieindywidualista" jest błędne.

    Twierdzenie "indywidualista kupuje meble masowe" także.

    Ja np. część rzeczy kupuję w pIKEA, część mam "odziedziczoną", a część
    składam własnoręcznie z nietypowych/podstawowych elementów, bo nie chce
    mi się szukać, czy gdzieś jest gotowe rozwiązanie na moje indywidualne
    potrzeby (np. potrzebowałem lekkie, mocne i duże biurko w kształcie L -
    i najprościej i najtaniej było kupić blaty z sosny klejonej, wykorzystać
    resztki drewna konstrukcyjnego i ładnie wykończyć).

  • 44. Data: 2010-08-16 12:09:26
    Od: janek <k...@o...pl>

    wiadomościnews:1b6f9e03-88a6-42fc-bd56-3b19b77baa67@
> [...]
    > indywidualiźmie. ;-)
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Oj Ty to już jesteś tak wyjątkowy że na proste pytanie: MDF czy płyta
    wiórowa? odpowiadasz "IKEA".

    rotfl

  • 45. Data: 2010-08-16 13:37:09
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Dzięki wszystkim.
    Jak zawsze duzo dyskusji obok ale i tak wiem juz duzo wiecej niz przed
    pytaniem

    KADAR

  • 46. Data: 2010-08-16 14:11:55
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    >Ty gdybasz a ja ostatnio robiłem kuchnię i tyle w tym temacie.

    Ja kupiłem dwa miesiące temu. I dość dobrze rozpoznawałem temat, łącznie z opcją
    budowy szafek samodzielnie. Stąd i rozeznałem temat cen frontów żeby wiedzieć ile
    jest rzeczywistej różnicy w cenie materiału za szafkę z poza szeregu.

  • 47. Data: 2010-08-16 14:25:19
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Oj Ty to już jesteś tak wyjątkowy że na proste pytanie: MDF czy płyta
    wiórowa? odpowiadasz "IKEA".

    Proste pytanie, ale nie aż tak proste jak odpowiedź.

  • 48. Data: 2010-08-16 19:12:11
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-16 10:05, Andrzej Lawa pisze:
    > Ogromne, wygodne a dużo lżejsze od znacznie mniejszych wiórowych.
    Tylko podlicz ile kosztuje m3 plyty wiorowej a ile m3 porzadnej
    lisciastej sklejki...
    ;)

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 49. Data: 2010-08-17 06:16:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur Lew pisze:
    > Tylko podlicz ile kosztuje m3 plyty wiorowej a ile m3 porzadnej
    > lisciastej sklejki...
    > ;)

    Wiem, wiem. Dlatego pisałem: jak ktoś ma kasę. A moje biurko było
    zdobyczne ;)

    Swoją szosą paradoks: ludzie takie meble wyrzucają "bo są stare,
    zniszczone i nieładne" i kupują wiórową lub MDFową tandetę - zamiast
    znacznie mniejsze środki zainwestować w odnowienie dobrego, sklejkowego
    mebla, któremu często wystarczy tylko odnowienie powierzchni.

  • 50. Data: 2010-08-17 06:19:04
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:4c6a2946$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > znacznie mniejsze środki zainwestować w odnowienie dobrego, sklejkowego
    > mebla, któremu często wystarczy tylko odnowienie powierzchni.

    Można kupić fajne meble np z Holandii.