    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: MDF czy plyta wiorowa?
    Date: Sun, 15 Aug 2010 11:14:09 +0200

    Dnia 14-08-2010 o 22:52:58 Kadar <o...@g...com> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Musze podjac decyzje i zamowic kuchnie i stanalem przed malym
    > problemem. Moge zamowic u Pana Kazia a on zrobi mi taka jaka
    > potrzebuje. jesli cos bedzie niewymiarowe to dla niego nie ma problemu
    > - dotnie, jak trzeba dac listwe maskujaca - da taka zeby nawet
    > nierownosci wyprowadzic. Cacy wszystko bedzie. Ale Pan Kazio pokazal
    > mi ze korpusy to robi z plyty wiorowej.
    Bo z tej płyty może zrobić dowolny wymiar, ale ja btm ztego nie robił

    > Moge zamowic w jednym ze sklepow sieciowych, tam produkuja moduly i
    > jak mi wymiarami cos nieodpowiada to moj problem. Zrobia to co sa w
    > stanie ale nic ponad to innymi slowy muszebrac to co oni mi
    > zaproponuja a nie to co ja chcialbym, zeby bylo.

    Bo producentów drzwi z MDF-u jest raptem kilku i robią tylko w tzw
    rastrze czy są z góry ustalone wymiary,

    Tyle, ze tu korpusy
    > robia z MDF co wydaje mi sie materialem znacznie trwalszym i
    > stabilniejszym.
    > Co wybrać?

    MDF, poczukać innego Heńka co robi z MDF-u i tak dobrać szafki aby
    pasowało albo
    była potrzebna tylko wąska listwa. Ja mam MDF i nie żałuję, jak jesteś z
    południa
    Polski to polecam prymstol z Bier zrobią ci jaką chcesz za połowę ceny
    firmy sieciowej, jakość doskonała
    tu masz ich stronę: http://www.prymstol.pl/oferta.html

    > Pomijam na tym etapie kwestie ceny, gwarancji i dokladnosci wykonania
    > chociaz Pan Kazio tez duzo obiecuje.
    Też takiego mielismy, chciał za kuchnię to samo co firma ale bez szyb i
    oświtlenia
    bo nie wiedział ile za to sie wycenić, podziękowaliśmy mu i nie żałuję.

    --
    Pozdr
    JanuszK