  • Data: 2022-10-03 19:26:54
    Temat: Re: Magazyn energii - akumulatory GEL czy LiFePO4?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .10.2022 o 17:26 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> pisze:

    > U maifrendów około 2.5k$ za 48V, 230Ah (11.5kWh), 6000 cykli ...
    >
    > Kawał metalowej skrzyni ze sterowaniem.
    Gdzieś czytałem, że można się naciąć bo oni do tych magazynów dają
    fabrycznie odświeżone moduły z wielkich banków energii podtrzymujących
    całe ichnie fabryki. Taki moduł przez 3 miesiące dostaje tam mocno po
    dupie i idzie na wymianę.

    > Może warto spróbować, aktualizując jednocześnie kwotę na polisie ;-)
    Atrakcji w życiu mam nadto, nie potrzebuję nowych wyzwań :-)

    > Daj proszę znać co wybrałeś bo zastanawiam się nad dołożeniem paneli
    > obok istniejącej instalacji i dorzeźbieniem magazynu.

    Na razie kompletuję graty, mam już falownik, czekam na kable, złączki i
    rozdzielnię.
    Wystartuję na 4 x 100Ah GEL, które już mam.

    TG