  • Data: 2017-08-02 10:36:11
    Temat: Re: Mało prundu w sieci
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > To jest fatalna wiadomość, bo zamiast przeznaczyć kasę np. na fotowoltaikę,

    Błogosławieni ci, którzy przyznaczyli, albowiem oni latem w dostaku
    energii pławić się będą.

    > oddajemy ją sąsiadom, płacąc ciężkie dukaty za energię w szczycie.

    A jeszcze do niedawna gardłowali niektórzy, że taka fotowoltaika jest
    do kitu, bo prund robi wtedy, kiedy go nie potrzeba. No to teraz widać
    kiedy potrzeba.

    > Ale to tak trochę przysłowiowe o Polaku :]

    To już nawet nie tak, że mądry Polak po Szkocie -- bo po wszystkich
    nacjach, na szarym końcu.

    --
    Jarek