  • Data: 2017-08-02 12:31:21
    Temat: Re: Mało prundu w sieci
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk pisze:

    > Około 20 lat.

    No to nie mam więcej pytań w kwestii się opłacania. Prund kupimy u Niemca,
    któren, gupek jeden, postawił sobie panele i czeka dziesięć lat aż mu się
    zwróci. A on za naszą kasę pojedzie sobie kabrioletem na wakacje. I napali
    w kominku w alpejskim domku weekendowym. My w tym czasie będziemy pisać,
    jacy to sprytni i mądrzy jesteśmy.

    --
    Jarek