  • 1. Data: 2010-05-09 17:42:39
    Temat: Malowanie gładzi na gładko
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam,
    mam gładzie gipsowe na ścianach o jakości dupki niemowlęcia.
    Po wstępnym malowaniu wałkiem powstała strukturka po wałku.O gładkości nie ma mowy.
    Czym uzyskać na farbie nieco lepszą gładkość?
    1. Malowanie natryskowe?
    2.Malowanie wałkiem i szlif papierem?
    3. Jakaś magiczna farba?
    R.

  • 2. Data: 2010-05-09 18:57:31
    Temat: Re: Malowanie gładzi na gładko
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > mam gładzie gipsowe na ścianach o jakości dupki niemowlęcia.
    > Po wstępnym malowaniu wałkiem powstała strukturka po wałku.O gładkości nie
    > ma mowy.
    Pewnie Dulux;)

    Kris

  • 3. Data: 2010-05-09 18:58:17
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to>

    Sun, 09 May 2010 19:42:39 +0200, Rentier napisał(a):

> [...]
    > Po wstępnym malowaniu wałkiem powstała strukturka po wałku.O gładkości nie ma mowy.
    > Czym uzyskać na farbie nieco lepszą gładkość?

    Inny wałek?

    --
    ŁC
    Brak dowodu to nie dowód braku

  • 4. Data: 2010-05-10 15:25:24
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 9 Maj, 19:42, Rentier <f...@g...com> wrote:
> [...]
    > Po wstępnym malowaniu wałkiem powstała strukturka po wałku.O gładkości nie ma mowy.
    > Czym uzyskać na farbie nieco lepszą gładkość?

    Lakier do parkietów.

    Sory, nie moglem sie powstrzymać :)
    Albo masz super kudłaty wałek albo fikusne oczekiwania.
    Zmień wałek na inny. Ewentualnie sprobuj uzyc takiej gabki z kudełkami
    (kiedys to euromal nazywali)

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 5. Data: 2010-05-15 20:32:55
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2010-05-10 17:25, ptoki pisze:

    > Lakier do parkietów.
    Taaaaaaaaaaaa,sami minimaliści na grupie?
    Byłem kiedyś w niemieckim domu, gdzie ściana wyglądała jak pomalowana płyta GK matową
    olejną ze 3 razy.
    Super gładka, jak po pistolecie.
    Więc jest możliwe.