    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 26 Mar 2013 06:00:08 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Malowanie ścian - alternatywa dla wałka.
    From: ptoki <s...@g...com>

    On 26 Mar, 11:03, ddddddd
    <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> wrote:

    > to akurat aden wyznacznik, mo e komu by szkoda tych 600z
    > Np. ja u ywam elektronarz dzi akumulatorowych i nie wyobra am sobie
    > mojej pracy zwyk ymi kablowymi, a jednak wi kszo firm u ywa tych
    > kablowych. Pow d IMO jest jeden - wiertarka kablowa to po owa ceny
    > s abszej akumulatorowej (do mocowania koryt idealna bo lekka), taka do
    > masowych przewiert w 50cm fi10 to ju jakie 4x tyle co zwyk a 'dwukil wka'
    > Nikt nie liczy tego, e narz dziem akumulatorowym mo na pracowa nawet
    > jak spawaj i co chwil wywala bezpieczniki, czy cho by nie trzeba
> [...]

    A widzisz. Ja mam taką historię:
    Miałem akumulatorową wkrętarkę. Była ok ale po roku czy dwu okazało
    się że trzeba planować robote na dzień wprzód aby mieć ją naładowaną
    (czasy pojedynczych akumulatorów).
    Stwierdzilem ze nawet podwójny to problem bo po roku-dwu oba padna i
    bede musial kupic nowa.

    Wiec kupilem trzy sztuki sieciowych wkretarek. Jedna do wiercenia,
    druga do fazowania a trzecia do wkrecania.
    I okazało się że pracuje mi sie calkiem ok. Kable sie troche plączą
    ale jest akceptowalnie.

    I pochwaliłem sie na forum stolarskim. Odbiór był taki sobie i
    generalnie dosyc krytyczny. Ze kabel, ze zasięg, że droższe (bo ciutke
    droższe były), ze bez sensu bo na dachu nie mozna mieć itp.

    Po jakichś 2 latach wątek się powtórzył. I czytam i oczom nie wierzę.
    Te same osoby co krytykowały wypisuja że używają sieciówek :)

    Do wiertania w scianie nie wyobrażam sobie akumulatorówki ale możliwe
    że jest całkiem sensowna w trudnych warunkach. Jak kto woli.
    Pozytywne jest to ze mozna kupic co komu pasuje...