  • 1. Data: 2022-01-26 10:05:28
    Temat: Re: "Mam POmysła!" na rosół z koguta
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-26 o 08:37, KANALIA i PSYCHOL* Zenek Kapelinder UJADA NA
    PL.SOC.POLITYKA:
    placisz-wiecej-kontrowersyjna-akcja-z-powodu-polskie
    go-ladu/37ffzxw

    > ty pizdziak vel runt dziura w dupie powinieneś się wstydzić.znowu pobiłeś Rumuna.
    Najpierw uderzyłeś go nosem w czoło. Potem podbródkiem w pięść na końcu resztkami
    tego co ci zostało po eksperymentach klientów hansa w niemieckim burdelu dla
    zasłużonych nazistów w kolano.

    DO BUDY PSI KASTRACIE! DO BUDY ZAWSZONY KUNDLU!*