  • Data: 2009-10-28 08:44:18
    Temat: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Biorąc pod uwagę, ile chałup swoich sąsiadów palą tygodniowo Żydzi "tym skur.....
    Arabom" na ukradzionej Palestyńczykom ziemi, a ile
    Polacy - to jednak modlitwy brzmią na odwrót.
    JaC

    -----

    > "Panie Boże ja się do Ciebie zwracam z taką wielką prośbą, bo mój sąsiad Icek ma
    tyle pieniędzy i jest tak bogaty że ho ho ho.
    > Panie Boże spraw, żeby mu się dalej jak najlepiej powodziło i żeby miał jeszcze
    więcej, a ja żebym miał chociaż połowę tego".

    > "Panie Boże mój sąsiad Antek to ma tyle kasy, że ho ho ho, ale on to napewno
    ukradł, skur......
    > Panie Boże proszę Cię, spraw, żeby mu chałupa spłonęła, żona i dzieci poumierały i
    żeby wszystkie pieniądze mu ukradli.