  • 1. Data: 2009-10-24 20:49:47
    Temat: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Od: "Wojciech Maciejewski" <w...@o...pl>

    Witam,

    Wlasnie dokonano wlamania na mojej budowie skradziono kilka materialow i
    osprzetu, narzędzi - m.in. styropian styrodus XPS koloru blekitnego. Moze
    ktos wam bedzie oferowal w dobrej cenie materialy czy narzedzia, to prosze o
    kontakt z najblizsza policja lub ze mna. Walczmy z tymi gburami, to jest
    preceder ktory dzisiaj kwitnie i nie mozemy stac obojetnie obok tego.
    Wlasnie slyszalem ze kradna nawet okna wmontowane to juz przeszlo wszelkie
    granice.

    WM

  • 2. Data: 2009-10-24 21:16:42
    Temat: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Maciejewski" <w...@o...pl> napisał w
    wiadomości

> [...]
    > preceder ktory dzisiaj kwitnie i nie mozemy stac obojetnie obok tego.
    > Wlasnie slyszalem ze kradna nawet okna wmontowane to juz przeszlo wszelkie

    Zainstaluj choćby najprostszy alarm. Nawet sama tabliczka znanej firmy
    ochroniarskiej jest dość dobrym straszakiem.

  • 3. Data: 2009-10-24 21:56:22
    Od: "Collet" <r...@w...pl>

    > Użytkownik "Wojciech Maciejewski" <w...@o...pl> napisał w
    > wiadomości

    > Zainstaluj choćby najprostszy alarm. Nawet sama tabliczka znanej firmy
    > ochroniarskiej jest dość dobrym straszakiem.

    gdzie mieszkasz i jakie narzedzia ??

  • 4. Data: 2009-10-24 22:04:17
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > preceder ktory dzisiaj kwitnie i nie mozemy stac obojetnie obok tego.
    > Wlasnie slyszalem ze kradna nawet okna wmontowane to juz przeszlo wszelkie

    Sie oburzasz. Taką pracę mają. Dobrze ją wykonali a Ty masz pretensje. Wolę
    takich, od tych uczciwych co biletu w tramwaju nie kasują albo prąd kradną.

  • 5. Data: 2009-10-24 22:21:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Sie oburzasz. Taką pracę mają. Dobrze ją wykonali a Ty masz pretensje.
    > Wolę
    > takich, od tych uczciwych co biletu w tramwaju nie kasują albo prąd
    > kradną.

    Masz budowe?

  • 6. Data: 2009-10-24 22:24:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 25 Oct 2009 00:21:57 +0200, Ghost napisał(a):

    > Masz budowe?

    Budowe może i ma, mózgu natomiast nie.

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2009-10-24 23:13:28
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Budowe może i ma, mózgu natomiast nie.

    Racja, plonk grupowy by sie nalezal.
    W mojej okolicy kradli w zeszlym roku kable elektryczne ze scian. Policja
    sie z durniami uporala, ale narobili co niektorym balaganu.
    Jakos latwiej mi zrozumiec ukradziony kaloryfer czy niech juz bedzie to okno
    jak kable ze scian. Na zlomie dostanie na trzy flaszki a koszt instalacji
    nieporownywalnie wiekszy. Zreszta co tu rozumiec, w ogole nie rozumiem jak
    mozna komus co kolwiek krasc.

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2009-10-25 08:06:45
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Maciejewski" <w...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:hbvpds$42o$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > o kontakt z najblizsza policja lub ze mna. Walczmy z tymi gburami, to jest
    > preceder ktory dzisiaj kwitnie i nie mozemy stac obojetnie obok tego.

    Zle podejscie masz, prowadzace do zawału ;-). widzisz szklanke w polowie
    pusta zamiast w polowie pelna ;-). Zobacz ile Ci jeszcze zostawili ;-).
    Wiem ze moze troche zart nie na miejscu ale co tam... moze troche pozwoli
    Ci sie wyluzowac... a moze bardziej wk...

    > Wlasnie slyszalem ze kradna nawet okna wmontowane to juz przeszlo wszelkie
    > granice.

    E tam wlasnie slyszales :-), taki zawod istnieje juz od wielu lat. Okna,
    drzwi,
    zamontowane kaloryfery, okna dachowe itd....

    To chociaz ma wartosc a teraz pomysl jak mi wyrabali szybe w samochodzie z 5
    lat temu
    ukradli radio warte 15 moze w porywach 20zł a szkud narobili za kilkaset.
    Wiem ze to male pocieszenie i zgadzam sie ze trzeba z tym walczyc,
    ale zeby to zrobic musisz podac lokalizacje co dokladnie zginelo, moze
    jakeis znaki szczegolne
    na narzedziach? Sprawdzaj tez regularnie na allegro.

    Wlasnie tak wracajac do walczenia, ja mam zaczac budowe na nastepny rok,
    napiszcie jak wy sie zabezpieczacie przed kradzieza? Jakies alarmy, pies
    zamykany
    na noc - choc nie mial bym chyba serca zostawic mojego pupila na noc samego.
    Zreszta moim psiakiem musial bym rzucic w zlodzieja zeby mu zrobic krzywde
    :-).
    Moze jakies inne pomysly?

    Pzdr
    Darek

    p.s. mam nadzieje ze sie o te zarty nie obrazisz....

  • 9. Data: 2009-10-25 08:32:25
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Maniek4 pisze:

    w ogole nie rozumiem jak
    > mozna komus co kolwiek krasc.

    Powinno być jak w krajach... mniej cywilizowanych - ucinanie jakichś
    członków ciała :-) po udowodnieniu kradzieży, a dla recydywy - piętno na
    czole z napisem: 'Uwaga !!! złodziej jestem, strzeżcie się !!!'

    A tak wogóle... to fajnie by było takiego nakryć na gorącym uczynku i
    spuścić mu solidne lanie np. kawałkiem kabla, żeby wylazł z budowy w
    paski czarno-białe :-D, to by omijał na drugi raz tę budowę szerokim
    łukiem :-))).

    pozdr.
    robercik-us

  • 10. Data: 2009-10-25 09:56:17
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

> [...]
    > podaje producent to znaczy ze pochodzi z kradziezy. Trzeba nie miec
    > sumienia i godnosci korzystajac z takich okazji.
    pozdr.