    From: "Darek" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Date: Sun, 25 Oct 2009 08:06:45 -0000

    Użytkownik "Wojciech Maciejewski" <w...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:hbvpds$42o$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam,
    >
    > Wlasnie dokonano wlamania na mojej budowie skradziono kilka materialow i
    > osprzetu, narzędzi - m.in. styropian styrodus XPS koloru blekitnego. Moze
    > ktos wam bedzie oferowal w dobrej cenie materialy czy narzedzia, to prosze
    > o kontakt z najblizsza policja lub ze mna. Walczmy z tymi gburami, to jest
    > preceder ktory dzisiaj kwitnie i nie mozemy stac obojetnie obok tego.

    Zle podejscie masz, prowadzace do zawału ;-). widzisz szklanke w polowie
    pusta zamiast w polowie pelna ;-). Zobacz ile Ci jeszcze zostawili ;-).
    Wiem ze moze troche zart nie na miejscu ale co tam... moze troche pozwoli
    Ci sie wyluzowac... a moze bardziej wk...

    > Wlasnie slyszalem ze kradna nawet okna wmontowane to juz przeszlo wszelkie
    > granice.

    E tam wlasnie slyszales :-), taki zawod istnieje juz od wielu lat. Okna,
    drzwi,
    zamontowane kaloryfery, okna dachowe itd....

    To chociaz ma wartosc a teraz pomysl jak mi wyrabali szybe w samochodzie z 5
    lat temu
    ukradli radio warte 15 moze w porywach 20zł a szkud narobili za kilkaset.
    Wiem ze to male pocieszenie i zgadzam sie ze trzeba z tym walczyc,
    ale zeby to zrobic musisz podac lokalizacje co dokladnie zginelo, moze
    jakeis znaki szczegolne
    na narzedziach? Sprawdzaj tez regularnie na allegro.

    Wlasnie tak wracajac do walczenia, ja mam zaczac budowe na nastepny rok,
    napiszcie jak wy sie zabezpieczacie przed kradzieza? Jakies alarmy, pies
    zamykany
    na noc - choc nie mial bym chyba serca zostawic mojego pupila na noc samego.
    Zreszta moim psiakiem musial bym rzucic w zlodzieja zeby mu zrobic krzywde
    :-).
    Moze jakies inne pomysly?

    Pzdr
    Darek

    p.s. mam nadzieje ze sie o te zarty nie obrazisz....