  • Data: 2009-10-25 13:05:27
    Temat: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kogutek pisze:

    > To się zastanów czy Twoje ręce czasami by w słoiku na regale nie stały. Kradną
    > wszyscy, wszystko i od zawsze.

    Jasne, że z tym obcinaniem, to żartem napisałem, ale... już z batami na
    plecy nie.
    Uważam, ze to jest 'ryzyko zawodowe', jakie ponosi złodziej, który włazi
    na czyjś teren po cudzą własność.

    Uważam, że uogólnianie typu: 'wszyscy, zawsze, od zawsze i wszędzie
    kradną' jest co najmniej niepoważne, a z Twojej wypowiedzi zieje
    straszliwą pochwałą dla złodziejstwa...

    To fakt, że ogólnie pojęte kanciarstwo, to w wielu kręgach sprawa
    nagminna, ale nie oznacza to, że wszyscy, zawsze i wszędzie... Gdzie Ty
    człowieku żyjesz i gdzie się wychowywałeś? :-))).

    My tu mówimy o budowie i włażeniu na nią niepowołanych osobników w celu
    zabrania czegoś stamtąd bez zgody i wiedzy właściciela, a Ty tu
    wyjeżdżasz o długopisach... To fakt, długopis też jest czyimś mieniem i
    po łapach by się należało temu, kto sobie je bezprawnie przywłaszcza,
    ale jak ktoś wlezie na czyjąś budowę, ukradnie materiały, czy narzędzia
    warte kilka stów, a często nawet kilka tysięcy, to uważam, że należałoby
    mu spuścić lanie tak ze sto batów kablem, żeby wiedział, że poniósł
    konsekwencje swojego działania :-))) i tu mówię już poważnie.

    pozdr.
    robercik-us