  • Data: 2009-10-25 19:58:28
    Temat: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz Augustyniak pisze:

    > Ostatni strasznie sie z tego nabijaliśmy.Glupi przepis. Pójdze mnóstwo
    > pary w gwizdek z ustaleniem co jest wyjazdem prywatnym czy służbowy,

    Przecież już dzisaj jest taki obowiązek. Tylko, że nikt nie przestrzega
    przepisów więc o ile dzisiaj pracodawca określa ile jest w przejazdach
    firmowych prywaty,to ma być odwrotnie - wszystkie będą prywatne a
    pracodawca ma wykazać służbowe. :)

    > Mnie rozwalił pomysł (zasłyszany w radio) brania pod uwagę daty
    > tankowanie auta. Jak w niedzielę to użytek prywatny ? A jak mam być u
    > klienta w poniedziałek o 5 rano to muszę tankować po północy ? Paranoja

    A to już problem pracodawcy przekonać US że był to wyjazd służbowy.

    > Wszystko kwestia umowy z pracodawcą. U nas nie ma przypisanych aut
    > ludziom, możemy brać do celów prywatnych za drobna opłata,
    > niewspółmiernie małą w stosunku do kosztów eksploatacji własnego auta.

    Czyli podatek do zapłacenia.

    --
    spp

    Co akurat nie popiera pomysłu ale go prezentuje. :)