  • Data: 2009-10-25 15:27:53
    Temat: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Jacek "Plumpi"" napisał:
    > Ale zawsze możesz poprosić o sporządzenie umowy kupna-sprzedaży oraz
    > oświadczenie na piśmie, że sprzedawany towar stanowił legalną własność
    > sprzedającego. W umowie zawierasz dane sprzedającego spisane z dowodu
    > tożsamości. Bardzo rzadko złodziej zgodzi się na taką umowę, a to już
    > stanowi
    > dowód na to, ze towar jest nielegalny.

    kolejna bzdura, co z tego że coś tam sobie spiszesz skoro i tak nie mas
    możliwości tego sprawdzenia, jak sprawdzisz pochodzenie towaru, zatrudnisz
    detektywa?
    jest całą masa podobnych tobie naiwnikuf co kupują auta za grubą kasę,
    spisują uowy i jeszscze zdobywają jakieś poświadczenia że auto nie jest
    kradzione i po zakupie okazuje się że jest kradzione a tą całą biurokrację
    mogą sibie wsadzić!:O)

    > Czym innym jest kupowanie z podejrzeniem nielegalnego pochodzenia, a
    > kupowaniem w dobrej wierze i nieświadomości pochodzenia tego towaru.

    przecież jest oczywiste że złodziej oszukuje że towar jest legalny:O)

    > Skradziono mi ok. 8 lat temu sprzęt nagłaśniający warty wtedy ponad 10
    > tyszł.
    > Kupił go chłopak za 1400zł , który bardzo dobrze znał wartość rynkową tego
    > sprzętu. Ponadto kupił go od kolegów, o których wiedział, że się trudnią
    > kradzieżami. W tym przypadku nie było taryfy ulgowej i chłopak został
    > oskarżony i ukarany za paserstwo.

    paserstwo to inna bajka, a to że towar chodzi poni9żej ceny rynkowej o
    niczym nie świadczy, po pierwsze mogę chcieć szybko się go pozbyć, bo mi
    zawala, potrzebuję kasy, albo zostały mi resztki po budowie, poza tym nie
    każdy jest rzeczoznawcą i zna ceny rynkowe