  • Data: 2009-10-25 19:33:11
    Temat: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Od: Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kogutek pisze:

    > To się zastanów czy Twoje ręce czasami by w słoiku na regale nie stały. Kradną
    > wszyscy, wszystko i od zawsze. Z całości wydzieliła się grupa zawodowych
    > złodziei. To najuczciwsi złodzieje, w przeciwieństwie do szmaciarzy kradnących
    > prąd, jeżdżących bez biletu tramwajem, zwijających w biurach spinacze i wkłady
    > do długopisów. Nie znam nikogo, włącznie ze mną, co by nic nie ukradł. Na 110%
    > wszyscy co się tutaj oburzają też coś ukradli. Żeby zostać złodziejem nie trzeba
    > ukraść miliona. Wystarczy z pracy zadzwonić do kogoś i rozmawiać na tematy nie
> [...]

    To jaki ja mam układ z pracodawcą o ile takowego to nic do tego tobie
    czy komukolwiek innemu poza moimi przełożonymi.
    Ja pracuje w systemie zadaniowym, i w większości od tego zależy moje
    wynagrodzenie. Ma być zrobione do dnia x. A czy ja to zrobię przed tym
    dniem to tylko kogoś ucieszy, a czy ja to robię w biurze (zwanym przez
    niektórych fabryką) od 8 do 16 czy robiąc na innych obiektach, czy w
    nocy w domu lub hotelu to różnie bywa. Taka loteria, dowolność i zbieg
    okoliczności. A na telefonach mam jakiś limit i go nie przekraczam. Mogę
    używać do celów prywatnych, za to ma być włączony 25/7/365 z urlopem
    włącznie

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak