  • 91. Data: 2009-10-27 10:07:23
    Temat: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:192f.000001fa.4ae6bf9e@newsgate.onet.pl...

    > To zostaje że w jakimś urzędzie pracował, w szkole, był milicjantem albo
    > rzemieślnikiem. Same uczciwe zawody tak jak lekarz i adwokat. A może był
    > księdzem?

    Byl prezydentem Stanow Zjednoczonych - wiem, tez zlodziej. Biedny misiu wóda
    całe życie Ci "zabrała" i teraz jęczysz.

    PLONK

  • 92. Data: 2009-10-27 10:32:01
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Zaraz Ci powie, ze jak element wynagrodzenia to okradasz budzet zanizajac
    > nalezny podatek dochodowy od niewyplaconego a pobranego wynagrodzenia. :-)
    > Rozmowa nie ma sensu kompletnie. Nie pojmuje jak mozna komus napisac ze
    > chlopaki dobrze wykonali swoja prace okradajac jego budowe. Debil
    > bezgraniczny.
    >
    > Pozdro.. TK

    A niby nie okrada państwa. Moralność Kalego w wersji zagranicznej się kłania. A
    w krajowej to dulszczyzna. Ja tych pieniędzy nie biorę dla siebie, podatki nimi
    płacę. Mówiła Dulska. To że dobrze wykonali pracę też Ci nie pasuje. Miał i nie
    ma. Chłopaków też nie ma. Za to jego sąsiad ma taniej. Pewno uprzejmy ten
    sąsiad. Dzień dobry mówi i do kościoła chodzi co niedziela. Okradziony niby nie
    wiedział że wszyscy kradną? Powinien pilnować.

  • 93. Data: 2009-10-27 15:51:09
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Adam" napisał:
    > szanujacy sie handlowiec po budowach raczej nie chodzi i nie oferuje
    > "szczątkowych" materiałów

    mnie nie interesuje gdzie chadzają handlowcy, ale uwierz mi że nie tylko
    handlocy mają prawo sprzedawać swój towar, ja też mogę!:O)

  • 94. Data: 2009-10-28 08:44:18
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Biorąc pod uwagę, ile chałup swoich sąsiadów palą tygodniowo Żydzi "tym skur.....
    Arabom" na ukradzionej Palestyńczykom ziemi, a ile
    Polacy - to jednak modlitwy brzmią na odwrót.
    JaC

    -----

    > "Panie Boże ja się do Ciebie zwracam z taką wielką prośbą, bo mój sąsiad Icek ma
    tyle pieniędzy i jest tak bogaty że ho ho ho.
    > Panie Boże spraw, żeby mu się dalej jak najlepiej powodziło i żeby miał jeszcze
    więcej, a ja żebym miał chociaż połowę tego".

    > "Panie Boże mój sąsiad Antek to ma tyle kasy, że ho ho ho, ale on to napewno
    ukradł, skur......
    > Panie Boże proszę Cię, spraw, żeby mu chałupa spłonęła, żona i dzieci poumierały i
    żeby wszystkie pieniądze mu ukradli.