  • 81. Data: 2009-10-27 08:55:21
    Temat: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Tak myslalem, ze sie wybielisz.

    > A ja Ci mowie, ze przy Twoich pogladach to nie moze byc prawda.

    Widzę ze się rozczarowałeś. Myślałeś ze według wzorca jaki wyniosłeś z domu
    będzie tego więcej i w innym gatunku. A tu zamiast roweru jest książka. A tak w
    ogóle to o czym jak piszę. To co wymieniłem to nie kradzież. Jak nie wierzysz to
    spytaj swojego ojca. Pewno nie takie rzeczy z fabryki wynosił i jest uczciwy.

  • 82. Data: 2009-10-27 08:57:29
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    > wiadomości news:hc1mo9$o0c$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > szanujacy sie handlowiec po budowach raczej nie chodzi i nie oferuje
    > "szczątkowych" materiałów

    A i ten nie szanujący też kupca znajdzie. I to szybciej niż szanujący. Ciekawe
    dlaczego?

  • 83. Data: 2009-10-27 08:58:53
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Nie napisałeś prawdy, tylko "pierwszej wody" brednię.

    > I dobrze - od samej czekolady by człowieka zemdliło. Jak większość
    > czytających twoje kretyńskie wypociny.
    Prawda w oczy kole to i źle się czyta.

  • 84. Data: 2009-10-27 09:05:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Widzę ze się rozczarowałeś.

    Spodziewalem sie dokladnie takiej odpowiedzi, zatem chyba szkla musisz juz
    zmienic.

> [...]
    > wierzysz to
    > spytaj swojego ojca. Pewno nie takie rzeczy z fabryki wynosił i jest

    Moj ojciec nigdy nie pracowal w zadnej fabryce. Dosc prymitywnie
    prowokujesz, ale dla mnie od samego poczatku "dyskusji" byles po prostu
    zawistnym nierobem.

  • 85. Data: 2009-10-27 09:28:50
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 27 Paź, 10:05, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Dosc prymitywnie
    > prowokujesz, ale dla mnie od samego poczatku "dyskusji" byles po prostu
    > zawistnym nierobem.

    Trollem, trollem .... nie nierobem. Jak widzisz pracuje (prowokuje)
    bardzo intensywnie.
    ;-)

    Prosimy o niekarmienie!
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 86. Data: 2009-10-27 09:30:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tobie to chyba zal ze Ci takiego samochodu nie dali?

    Co wiecej kolesiowi sie zdaje, ze jak sluzbowy to tylko do pracy i z pracy
    mozna jezdzic, ewentualnie rozwozic towar. Juz nie kuma, ze na niektorych
    stanowiskach to po prostu skladnik wynagrodzenia. Zawisc, ktora go zzera
    zaslepia mu odbior rzeczywistosci. A wystarczylo sie nie lenic...

  • 87. Data: 2009-10-27 09:38:38
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Moj ojciec nigdy nie pracowal w zadnej fabryce. Dosc prymitywnie
    > prowokujesz, ale dla mnie od samego poczatku "dyskusji" byles po prostu

    To zostaje że w jakimś urzędzie pracował, w szkole, był milicjantem albo
    rzemieślnikiem. Same uczciwe zawody tak jak lekarz i adwokat. A może był księdzem?

  • 88. Data: 2009-10-27 09:39:56
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Trollem, trollem .... nie nierobem. Jak widzisz pracuje (prowokuje)
> [...]
    Zawsze się dokarmiasz znajdzie. Na Berdyczów byś pisał, większy odzew.

  • 89. Data: 2009-10-27 09:51:03
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > stanowiskach to po prostu skladnik wynagrodzenia. Zawisc, ktora go zzera
    > zaslepia mu odbior rzeczywistosci. A wystarczylo sie nie lenic...

    Zaraz Ci powie, ze jak element wynagrodzenia to okradasz budzet zanizajac
    nalezny podatek dochodowy od niewyplaconego a pobranego wynagrodzenia. :-)
    Rozmowa nie ma sensu kompletnie. Nie pojmuje jak mozna komus napisac ze
    chlopaki dobrze wykonali swoja prace okradajac jego budowe. Debil
    bezgraniczny.

    Pozdro.. TK

  • 90. Data: 2009-10-27 10:04:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Zaraz Ci powie, ze jak element wynagrodzenia to okradasz budzet zanizajac
    > nalezny podatek dochodowy od niewyplaconego a pobranego wynagrodzenia. :-)

    Juz o tym pisalem, ja nie mam takiego auta, ale zona tak i placi zan
    podatek.

    > Rozmowa nie ma sensu kompletnie. Nie pojmuje jak mozna komus napisac ze
    > chlopaki dobrze wykonali swoja prace okradajac jego budowe. Debil
    > bezgraniczny.

    Po prostu roznych ludzi rozne rzeczy ciesza.