  • Data: 2012-05-06 15:59:06
    Temat: Re: Miedź -> Plastik
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 6 maja 2012 15:22:07 UTC+2 użytkownik janusz_kk1 napisał:

    > Jaaasne fachowiec od wszystkiego się znalazł, napisałem powyżej
    > metorycznie,
    > a co do Ciebie, krowa która dużo ryczy mało mleka daje.
    > EOT.

    PLONK byl czy nie bylo w końcu?
    Nie ma to jak sie dwóch fachowcow spotka;0 A najlepiej jak jeden po drugim, wtedy
    zaczyna się od skrytykowania roboty poprzedniego;)
    Jeszcze mi sie taki nie trafil ktory by po wejsciu na budowe poprzedników nie
    krytykował;)
    To samo tutaj widze: jeden mądrzejszy od drugiego;)