  • Data: 2018-08-15 16:16:32
    Temat: Re: Miejsce do życia dla emeryta
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 sierpnia 2018 03:09:43 UTC-5 użytkownik Kris napisał:

    > Na budowę pierwszego domu 40lat to wiek graniczny z jednego powodu- warto go
    wybudować jak najwcześniej aby pomieszkać w nim z dzieciakami.
    > Bo to sa najlepsze lata życia wtedy
    > Dzieciaki w wieku 20 lat z domu sie wyniosą i wtedy warto pomyśleć o budowie
    mniejszego domu bo i potrzeby inne ew mieszkanie kupić jak ktoś woli
    > Odwaga nic do tego niema- proces budowy domu to max rok(ja w 7 miesięcy się
    uwinełem) i w tym okresie faktycznie trzeba czas wygospodarować aby budowy
    dopilnować.
    > Nie rozumie ludzi jak człowiek który niedaleko ode mnie dom własnymi rekoma buduje.
    Trwa to już z 10 lat dzieciaki mu rosną i najlepszy okres życie spędzają w
    wynajmowanej klitce a on na budowie

    Jak robi dobrze to po wprowadzeniu sie zamieszka bez kredytu.
    A moze w tej klitce mu nie jest zle i ma komfort psychiczny zwiazany z brakiem
    kredytu?

    Jak buduje z kredytu to rzeczywiscie bez sensu.