  • 1. Data: 2013-11-09 15:36:59
    Temat: Mieszkanie w bloku/blok ogrzewany gazem -koszty?
    Od: fifak <f...@w...com>

    Witam
    Jak wygląda porównanie kosztów ogrzewania w przypadku mieszkania w mieście:

    -dla bloku ogrzewanego z MPEC
    -dla bloku ogrzewanego gazem (kotłownia)

    znalazłem ładne(NOWE) mieszkanie w KRK ale MPEC tam nie sięga i blok
    ogrzewany jest gazem, stąd obawy o koszty

    mieszka ktoś w bloku ogrzewanym gazem?

  • 2. Data: 2013-11-11 21:19:29
    Od: Zenon Oktawiec <z...@s...com.pl>

    W dniu 2013-11-09 15:36, fifak pisze:
> [...]
    >
    > znalazłem ładne(NOWE) mieszkanie w KRK ale MPEC tam nie sięga i blok
    > ogrzewany jest gazem, stąd obawy o koszty

    Ja mam mieszkanie ogrzewane gazem. Większość sąsiadów w moim bloku jest
    wpięta z MPEC - za grzanie płacę znacznie mniej niż oni. Jak by to
    wyglądało w przypadku całego bloku - nie wiem.

    pzdr,
    Z.