    From: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Minus 25 przekroczone...
    Date: Sun, 29 Jan 2012 23:50:00 -0800 (PST)

    > Gadałem ostatnio z gościem - tubylcem, co też groszkiem pali i ma dom
    > mniejszy od mojego, ale dawno wybudowany - i z tego co mówił, spalił
    > więcej węgla niż ja.

    Ja jestem zadowolony z zimna ...

    Dlaczego ?

    U mnie przy poprzednich temperaturach piec działał niezbyt poprawnie.
    Widać że męczył się biedak długo na podtrzymaniu i nie mógł zejść
    poniżej pewnej mocy i mocno brudził się wymiennik i powstawała jakby
    smoła w piecu. Oczywiście tylko w niektórych miejscach ale zawsze ...
    Dodatkowo wilgotność ... W pomieszczeniach (sypialnie) nie mogłem
    zejść poniżej 60-65%. Teraz powoli wilgotność schodzi ...
    W kuchni gdzie nie mogłem zejść poniżej też 60% od kilku dni jest już
    55% i sądzę że będzie lepiej ...
    W salonie jest około 45-50% ...

    Teraz wnętrze pieca dużo czystsze , tych elementów smolistych nie ma i
    mam nadzieje że wreszcie komin się osuszy bo zaczęly pojawiać się
    wykwity ...

    Co do zużycia ...
    Mi załadunek około 100kg starczał na 10dni. Teraz sądzę że na krótszy
    czas ale tragedii nie przewiduje. Załadunek był w czwartek i jeszcze
    zostało sporo w podajniku ...