  • 1. Data: 2010-02-24 11:24:32
    Temat: Młynek do pieprzu
    Od: Janusz Wo <j...@t...pl>

    Witam!
    Szukam młynka do pieprzu. Ma być ręczny, bez plastiku, najlepiej
    metalowy mechanizm. Wolałbym z korbką, bo daje możliwość zmielenia
    większej ilości pieprzu.Fajnie by bylo gdyby mial szklaną wstawkę, zeby
    było widać, co tam jest w środku. Nie lubię też takiego rozwiązania, gdy
    trzeba na nowo ustawiać grubość mielenia po każdym uzupełnieniu pieprzu.
    Wiem, przesadzam, ale może istnieje takie coś? Allegro przejrzałem.
    Pozdrawiam - JanuszWo
    --
    Popraw gaz w adresie

  • 2. Data: 2010-02-24 11:43:43
    Temat: Re: Młynek do pieprzu
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Janusz Wo" <j...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > trzeba na nowo ustawiać grubość mielenia po każdym uzupełnieniu pieprzu.
    > Wiem, przesadzam, ale może istnieje takie coś? Allegro przejrzałem.

    Jest uniwersalny młynek żarnowy do nasion (i nie tylko) suchych jak i
    oleistych w zestawie maszynki do mielenia mięsa Zelmer 986. Sprawdzone -
    miele doskonale.
    Korbkę ma na elektrykę.

  • 3. Data: 2010-02-24 16:44:05
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Prawusek <p...@i...pl> wrote:

> [...]
    > jak i
    > oleistych w zestawie maszynki do mielenia mięsa Zelmer 986.

    Taaak, na Prawuska (vel Panslavistę) zawsze można liczyć ! :-))))

    J. (z wizją elektrycznej maszynki do mięsa z przystawką do mielenia
    nasion, trzymanej nad talerzem zupy celem jej popieprzenia świeżo
    mielonym pieprzem. Dla mnie bomba!)

  • 4. Data: 2010-02-24 16:45:21
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Janusz Wo <j...@t...pl> wrote:
    > Witam!
    > Szukam młynka do pieprzu. Ma być ręczny, bez plastiku, najlepiej
    > metalowy mechanizm. Wolałbym z korbką, bo daje możliwość zmielenia
    > większej ilości pieprzu.

    To chyba się nie da. Jestem fanem ręcznych młynków do pieprzu i już
    od bardzo dawna nie widziałem spełniających w/w warunki. Jak jest
    ładny, funkcjonalnie zrobiony młynek, to żarna plastikowe. Jak żarna
    metalowe, to badziewna reszta. No nie da się widać i już.

    J.

  • 5. Data: 2010-02-24 16:59:19
    Od: p...@i...pl

    Jarek P. wrote:

> [...]
    >
    > J. (z wizją elektrycznej maszynki do mięsa z przystawką do mielenia
    > nasion, trzymanej nad talerzem zupy celem jej popieprzenia świeżo

    Wujek Dobra Rada rozwiązuje wszystkie problemy. ;-))))))
    Czeska firma Porkert produkowała piękne, stylowe młynki żarnowe do kawy.
    Spokojnie mogły mleć każdą inną przyprawę.

  • 6. Data: 2010-02-24 17:05:42
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Janusz Wo pisze:
> [...]
    > trzeba na nowo ustawiać grubość mielenia po każdym uzupełnieniu pieprzu.
    > Wiem, przesadzam, ale może istnieje takie coś? Allegro przejrzałem.

    Miałam podobny problem, przez lata nie mogłam dobrać odpowiedniego
    młynka, w domu było pełno młynków i młyneczków rozmaitych firm,
    renomowanych i nieznanych, i każdy po pewnym czasie był do kitu.
    Najprostsze rozwiązanie: jednorazowe młynki-pieprzniczki firmy Kotanyi.
    Są najlepsze, bo pieprz się kończy wcześniej, niż młynek. No i grubość
    mielenia dla mnie idealna, dość gruba.
    --
    Basia

  • 7. Data: 2010-02-24 17:06:00
    Od: p...@i...pl

    p...@i...pl wrote:

    > Wujek Dobra Rada rozwiązuje wszystkie problemy. ;-))))))
    > Czeska firma Porkert produkowała piękne, stylowe młynki żarnowe do kawy.
    > Spokojnie mogły mleć każdą inną przyprawę.

    A tu to czego szukasz:
    http://www.smak-kuchni.pl/?zobacz=515

  • 8. Data: 2010-02-24 17:37:11
    Od: p...@i...pl

    Bbjk wrote:

> [...]
    > Najprostsze rozwiązanie: jednorazowe młynki-pieprzniczki firmy Kotanyi.
    > Są najlepsze, bo pieprz się kończy wcześniej, niż młynek. No i grubość

    http://www.smak-kuchni.pl/Mlynek-do-pieprzu-drewnian
    y-maly-2NT-p272.html

  • 9. Data: 2010-02-25 18:56:22
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 17:45:21 +0100, Jarek P. napisał(a):

> [...]
    > ładny, funkcjonalnie zrobiony młynek, to żarna plastikowe. Jak żarna
    > metalowe, to badziewna reszta. No nie da się widać i już.

    Ja już dałam za wygraną. Pozostaje śledzenie aukcji na Allegro oraz Desa.
    --

    Ikselka.

  • 10. Data: 2010-02-25 19:25:55
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 19:56:22 +0100, XL napisał(a):

    > Ja już dałam za wygraną. Pozostaje śledzenie aukcji na Allegro oraz Desa.

    DESA.
    --

    Ikselka.