    From: Kudlaty <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Mokre plamy na plytach g-k - dylematy techniczne
    Date: Sat, 19 Dec 2009 04:58:48 -0800 (PST)

    On 19 Gru, 12:49, "kiki" <k...@k...net> wrote:
    > "Kudlaty" <p...@g...com> wrote in message

    .googlegroups.com...
    > Metalowe profile sa duktami dla powietrza, zimnego. Nie zostaly
    > zabezpieczone. Pamietasz moje zdjecia termowizyjne z widoczymi profilami w
    > suficie? Tak wlasnie byly pasy wilgoci.

    czesc kiki,

    wlasnie, pamietam i masz racje, myslalem ze jakos omine sprawe
    wtlaczania styro w ta szczeline gdyz welna inczaej izoluje jak
    styropian. Co ciekawe snieg na dachu trzyma bez problemow, zadnych
    efektow typu plamy, wytopienia na dachowkach. Dlatego mialem nadzieje
    ze nie ma potrzeby wtlaczania Roznica teraz jakies 27 stopni.
    (zewnatrz -11, wewn 16). Co ciekawe przy zwiekszeniu temp wewnatrz 18
    stopni na zewnatrz -11, plamy zaczynaja powoli ginac. Jednakze wciaz
    odnotowuje dosc znaczne wykroplenia wody na oknach polaciowych.
    Notabene okna polaciowe FAKRO maja niezla izolacyjnosc. Snieg sie nie
    topi na nich nawet przy DeltaT=30 stopni. Kat dachu 30 stopni.