  • Data: 2021-03-22 09:01:35
    Temat: Re: Monitoring mieszkania
    Od: zhbick <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.03.2021 o 07:18, ąćęłńóśźż pisze:

    > Zastanów się, bo zwykle lepiej nie wiedzieć - mniej tragedii ;-)

    Lepiej wiedzieć, zwłaszcza, że ogrodnicze narzędzia trochę kosztują.

    > Wąskim gardłem przy pracy 7/24 zwykle zasilanie.

    Zbudowałem zestaw: stary smartfon + powerbank. W smartfonie włączyłem
    tryb samolotowy, żeby nie marnować energii a powerbank znalazłem taki,
    który się automatycznie włącza
    (wiele z niech trwale się wyłącza gdy naładuje telefon do 100% i nie
    wznawia ładowania). Jeśli podziała od weekendu do weekendu, to będę
    zadowolony.