  • 1. Data: 2021-03-21 09:49:33
    Temat: Monitoring mieszkania
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    Dzień dobry, jakie urządzenie (jaka kamera, niania elektroniczna)
    sprawdzi się do monitoringu mieszkania pod nieobecność mieszkańców przy
    założeniu, że:

    - ma nagrywać po wykryciu ruchu,
    - zapisywać to na karcie pamięci (transmisja WiFi niepotrzebna)
    - koniecznie działać na własnym zasilaniu?

    A może istnieje jakaś apka na Androida, która sobie z tym poradzi?

  • 2. Data: 2021-03-21 10:27:24
    Temat: Re: Monitoring mieszkania
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.03.2021 o 09:49, zhbick pisze:
> [...]
    >
    > - ma nagrywać po wykryciu ruchu,
    > - zapisywać to na karcie pamięci (transmisja WiFi niepotrzebna)
    > - koniecznie działać na własnym zasilaniu?

    każda kamera z kartą sd podłączona do powerbanku. pytanie trochę czy
    ktoś zna las w którym rosną drzewa. poszukaj np taniego camspota.

    > A może istnieje jakaś apka na Androida, która sobie z tym poradzi?

    parę lat temu jak sprawdzałem, to apki robiły fotki co sekundę i
    porównywały je ze sobą. niby oczywiste, ale jak to robi software, do
    wymaga to więcej prądu i działa mniej efektywnie niż kamera za 80zł.

    ToMasz

    PS
    Odpowiedź dostałeś. Teraz prosze napisz po kija te kamery. chcesz
    zobaczyć po fakcie które dziecko podżerało cukierki?

  • 3. Data: 2021-03-21 10:45:37
    Od: budynPL <b...@g...com>

    niedziela, 21 marca 2021 o 09:49:33 UTC+1 zhbick napisał(a):
    > - ma nagrywać po wykryciu ruchu,
    > - zapisywać to na karcie pamięci (transmisja WiFi niepotrzebna)
    > - koniecznie działać na własnym zasilaniu?
    >
    > A może istnieje jakaś apka na Androida, która sobie z tym poradzi?

    takie aplikacje są, używałem ivideon, tu coś gadają o innej
    https://www.youtube.com/watch?v=zXHbX9HBIpo
    a do łapania jeża używałem jeszcze jakiejs, nie bardzo już pamiętam,
    ale była jakas z wykrywaniem ruchu i zapisywaniem na karcie.

    b.

  • 4. Data: 2021-03-21 11:30:38
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 21.03.2021 o 10:27, ToMasz pisze:

    > każda kamera z kartą sd podłączona do powerbanku. pytanie trochę czy
    > ktoś zna las w którym rosną drzewa. poszukaj np taniego camspota.

    Też tak sądziłem, zanim nie poczytałem opinii na Allegro. Przekopałem
    się przez pierwsze kilkanaście stron i wg opinii jest to crap, który nie
    nagrywa tak jak trzeba, rozłącza się, przegrzewa się albo nie działają
    podstawowe funkcje.

    > Odpowiedź  dostałeś. Teraz prosze napisz po kija te kamery. chcesz
    > zobaczyć po fakcie które dziecko podżerało cukierki?

    Tak, chcę zobaczyć, kto pod moją nieobecność podżera cukierki.

  • 5. Data: 2021-03-21 17:00:21
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > - koniecznie działać na własnym zasilaniu?
    >
    > A może istnieje jakaś apka na Androida, która sobie z tym poradzi?

    Keyword "foto pułapka" spełni w/w wymagania.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 6. Data: 2021-03-21 18:50:57
    Temat: Re: Monitoring mieszkania [solved]
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 21.03.2021 o 17:00, LordBluzg(R) pisze:

    > Keyword "foto pułapka" spełni w/w wymagania.

    Dla potomnych: Androidowa apka Security Camera CZ spełnia założenia.

  • 7. Data: 2021-03-21 18:55:45
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Keyword "foto pułapka" spełni w/w wymagania.

    Noo, zupę też można jeść chochlą zamiast łyżką.

  • 8. Data: 2021-03-22 07:18:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zastanów się, bo zwykle lepiej nie wiedzieć - mniej tragedii ;-)
    Aczkolwiek mocno kombinowałem, jak wsadzić coś podobnego do skrzynki pocztowej - gdy
    P.P. szła w zaparte, że dostarcza awiza.
    Wąskim gardłem przy pracy 7/24 zwykle zasilanie.

    -----

  • 9. Data: 2021-03-22 07:20:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Poszukaj 'covert camera'.

    -----

  • 10. Data: 2021-03-22 09:01:35
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 22.03.2021 o 07:18, ąćęłńóśźż pisze:

    > Zastanów się, bo zwykle lepiej nie wiedzieć - mniej tragedii ;-)

    Lepiej wiedzieć, zwłaszcza, że ogrodnicze narzędzia trochę kosztują.

    > Wąskim gardłem przy pracy 7/24 zwykle zasilanie.

    Zbudowałem zestaw: stary smartfon + powerbank. W smartfonie włączyłem
    tryb samolotowy, żeby nie marnować energii a powerbank znalazłem taki,
    który się automatycznie włącza
    (wiele z niech trwale się wyłącza gdy naładuje telefon do 100% i nie
    wznawia ładowania). Jeśli podziała od weekendu do weekendu, to będę
    zadowolony.