    From: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Mrówki
    Date: Wed, 22 Apr 2009 11:00:30 +0200

    Użytkownik "Tadek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gsme46$hpl$1@inews.gazeta.pl...

    > a jak wyjdą i rozniesie sie wieść że darmowe żarcie jest? co wtedy.
    > Pszczoły wniosą pozew że niby z jakiej racji miód rozdaję. Daj Boże żeby
    > nie donieśli do US że niby biednym rozdaje i jeszcze jakiś podatek wlepią.
    > po co mi było dom budować, mieszkał człowiek w bloku, jak cos było to
    > jeb...... administracje i zaraz usuwali, ehhh i idę sobie kawę zrobić :)

    No nas administracja olała z mrówkami. Sąsiad nam się zmienił na
    imprezowicza. Ehh, jade załatwiać papiery do Wniosku o warunki zabudowy :)

    A jeżlei chodzi o mrówki, to poprzednio mieliśmy neiwielkie ilości, żona
    ustawicznie zabijała. Znikneły jak ukatrupiła taka większą może królową.
    Niestety po 1,5 roku powróciły. Żona znów je zabija

    Pozdrawiam
    Bartek