  • 1. Data: 2009-04-22 05:58:14
    Temat: Mrówki
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Witam,

    wyobraźcie sobie, że wracamy wczoraj do domu, a tam na blacie kuchennym
    nielegalni imigranci z zewnątrz ( mróweczki ) Nie miałbym nic przeciwko
    gdyby były dwie lub trzy ale cała ich masa przemierzała kuchnię.
    Odkurzaczem wyssałem intruzów myśląc że może przez otwarte okienko
    wlazły. Dzisiaj rano to samo! Macie jakieś sprawdzone metody na
    nielegalnych sublokatorów?
    Tadeusz

  • 2. Data: 2009-04-22 06:07:11
    Temat: Re: Mrówki
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Tadek pisze:
    > wlazły. Dzisiaj rano to samo! Macie jakieś sprawdzone metody na
    > nielegalnych sublokatorów?

    postawić słoik z miodem - całe mrowisko Ci do niego wejdzie - i już nie
    wyjdzie :)

  • 3. Data: 2009-04-22 06:32:29
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Macie jakieś sprawdzone metody na nielegalnych sublokatorów?

    Dac im kielnie, piasek, cement i cegly. Jak zaczna budowac,
    nie beda mialy czasu na lazenie.

    pozdrawiam
    pluton

  • 4. Data: 2009-04-22 06:40:05
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    krzysiek pisze:

    > postawić słoik z miodem - całe mrowisko Ci do niego wejdzie - i już nie
    > wyjdzie :)
    a jak wyjdą i rozniesie sie wieść że darmowe żarcie jest? co wtedy.
    Pszczoły wniosą pozew że niby z jakiej racji miód rozdaję. Daj Boże żeby
    nie donieśli do US że niby biednym rozdaje i jeszcze jakiś podatek
    wlepią. po co mi było dom budować, mieszkał człowiek w bloku, jak cos
    było to jeb...... administracje i zaraz usuwali, ehhh i idę sobie kawę
    zrobić :)

  • 5. Data: 2009-04-22 06:56:53
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Po pierwsze to musisz uzbroić się w trochę cierpliwości i wyśledzić trasy
    przejścia mrówek i zlokalizować gdzie maja gniazdo. Potem muchozol, albo
    inny ...zol i po mrówkach.
    Więcej patentów znajdziesz w archiwum, bo "było sto razy"
    Jacek

  • 6. Data: 2009-04-22 07:50:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 22 Apr 2009 07:58:14 +0200, Tadek napisał(a):

> [...]
    > Odkurzaczem wyssałem intruzów myśląc że może przez otwarte okienko
    > wlazły. Dzisiaj rano to samo! Macie jakieś sprawdzone metody na

    faratox

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2009-04-22 08:10:43
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 22 Kwi, 09:50, scream <n...@p...pl> wrote:

    > faratox

    Oczywiście jeżeli to są mrówki faraona (wtedy popieram - sprawdzone i
    skuteczne). Jeżeli inne to inny środek (ale działający na tej samej
    zasadzie, czyli że dajesz spokojnie zanieść tą pożywkę mróweczkom do
    gniazdka, a tam umierają bezpłodne ze starości) - niestety nie wiem
    jaki bo na szczęście nie miałem problemu z innymi mrówkami (wygooglać
    trzeba).

  • 8. Data: 2009-04-22 09:00:30
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>

    Użytkownik "Tadek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > po co mi było dom budować, mieszkał człowiek w bloku, jak cos było to
    > jeb...... administracje i zaraz usuwali, ehhh i idę sobie kawę zrobić :)

    No nas administracja olała z mrówkami. Sąsiad nam się zmienił na
    imprezowicza. Ehh, jade załatwiać papiery do Wniosku o warunki zabudowy :)

    A jeżlei chodzi o mrówki, to poprzednio mieliśmy neiwielkie ilości, żona
    ustawicznie zabijała. Znikneły jak ukatrupiła taka większą może królową.
    Niestety po 1,5 roku powróciły. Żona znów je zabija

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 9. Data: 2009-04-22 09:00:36
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Tadek napisał:
> [...]
    > Odkurzaczem wyssałem intruzów myśląc że może przez otwarte okienko
    > wlazły. Dzisiaj rano to samo! Macie jakieś sprawdzone metody na

    Chińska kredka ? Działa na wszystkie robale.

    pzdr.
    rafał

  • 10. Data: 2009-04-22 09:58:51
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Bartosz Augustyniak pisze:
> [...]
    > ustawicznie zabijała. Znikneły jak ukatrupiła taka większą może królową.
    > Niestety po 1,5 roku powróciły. Żona znów je zabija

    czyli co tabliczka z napisem teren prywatny wstęp grozi smiercią