  • 1. Data: 2009-04-21 20:44:36
    Temat: SIBO - Wykonam prace budowlane, zlecębudowę domu lub pomaluje mieszkanie.
    Od: "a...@o...pl.pl" <a...@o...pl.pl>

    Szukasz zleceń lub oferujesz ich wykonanie - SIBO, zaprasza do zapoznania się z
    aktualnymi ofertami
    ofertami dostępnymi pod adresem:

    http://www.ogloszenia.pl.pl/index.php?list/22

    Zachęcamy Państwa do przeglądania oraz publikacji własnych ofert

    a...@o...pl.pl

  • 2. Data: 2009-04-21 21:45:25
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "a...@o...pl.pl" <a...@o...pl.pl> wrote in message
    > Szukasz zleceń lub oferujesz ich wykonanie - SIBO, zaprasza do zapoznania
    > się z
    > aktualnymi ofertami

    Tych katalogów tego typu jest multum. Nic w nich nie ma z naszej branży, bo
    wykonawcy nie znają się na internecie. Lepszy byłby poradnik higieny dla
    budowlańców i opisy czym jest dezodorant, szampon i mydło :-)

  • 3. Data: 2009-04-22 16:36:58
    Od: "adbud" <a...@g...com>

    . Lepszy byłby poradnik higieny dla
    > budowlańców i opisy czym jest dezodorant, szampon i mydło :-)

    ale ty matoł jestes aż słów brak jak się czyta twoje posty

  • 4. Data: 2009-04-22 20:22:57
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "adbud" <a...@g...com> wrote in message

    > ale ty matoł jestes aż słów brak jak się czyta twoje posty

    a ty chyba wykonawca , sądząc po wypowiedzi :-)

  • 5. Data: 2009-04-29 19:39:23
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > a ty chyba wykonawca , sądząc po wypowiedzi :-)

    Ja też z resztą jestem instalatorem, czyli w budowlance muszę się przyłączyć
    do wypowiedzi przedpiścy :D