  • 1. Data: 2009-04-21 20:00:20
    Temat: Piec Viesman 3 letni a wiec po gwarancji - czy jest sens robienia corocznych przegladow?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Piec Viesman 3 letni a wiec po gwarancji - czy jest sens robienia
    corocznych przegladow i placenia za te przeglady?

    Co jest robione podczas takiego przegladu?

    A moze sensowniej taki przeglad zrobic przed zima?

  • 2. Data: 2009-04-21 20:13:41
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Piec Viesman 3 letni a wiec po gwarancji - czy jest sens robienia
    > corocznych przegladow i placenia za te przeglady?

    A w swoim SPALINOWYM pojeździe robisz przeglądy ?

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-04-21 20:33:31
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    > Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > A w swoim SPALINOWYM pojeździe robisz przeglądy ?

    tylko dlatego, ze mnie zmuszaja.... no olej regularnie....i nic wiecej...

  • 4. Data: 2009-04-21 21:41:00
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "fReLuZ" <f...@i...com.pl> wrote in message
    > Piec Viesman 3 letni a wiec po gwarancji - czy jest sens robienia
    > corocznych przegladow i placenia za te przeglady?
    >
    > Co jest robione podczas takiego przegladu?
    >

    > A moze sensowniej taki przeglad zrobic przed zima?

    Sam sobie zrób przegląd. Nie wiem co to za piec po pierwsze, na jakie paliwo
    i jaki rodzaj palnika. Ale zrobisz to sam jak masz nieco technicznych
    umiejętności i widziałeś co robił serwisant.

  • 5. Data: 2009-04-22 11:59:41
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Nie ma sensu, szkoda kasy.
    Po pierwszym roku robiłem płatny (100zł) i pan pokazał mi co czyścić i na co
    zwrócić uwagę, teraz sam sobię robię przegląd. :-)

  • 6. Data: 2009-04-22 21:30:16
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Po pierwszym roku robiłem płatny (100zł) i pan pokazał mi co czyścić i na
    > co zwrócić uwagę, teraz sam sobię robię przegląd. :-)

    I jak zbadać skład spalin i ew. upływ gazu też Ci pokazał ?

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2009-04-23 05:39:45
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Mój serwisant (autoryzowany Viessmanna) nie miał miernika składu spalin (ja
    mam kocioł zwykły z otwartą komorą spalania).

    Do czego Ci ten skład spalin potrzebny? I jak w Vitopend 100 wyregulować
    skład spalin? :-)
    Skąd masz mieć upływ gazu? Z instalacji gazowej? Można zbadać za pomocą
    pianki lub najzwyczajnej na mydło. :-)

    Dodam, że przy przeglądzie serwisant też nie badał szczelności instalacji.
    :-)

  • 8. Data: 2009-04-23 06:32:52
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    > Mój serwisant (autoryzowany Viessmanna) nie miał miernika składu spalin
    > Dodam, że przy przeglądzie serwisant też nie badał szczelności instalacji.
    > :-)

    Nie wiem z czego się cieszysz - d.... nie serwisant.

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2009-04-23 06:39:00
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

> [...]
    > (ja mam kocioł zwykły z otwartą komorą spalania).
    >
    > Do czego Ci ten skład spalin potrzebny? I jak w Vitopend 100 wyregulować

    Składu mieszanki też tam się nie reguluje i nie regulował ten "serwisant" ?

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2009-04-23 11:00:08
    Od: denes <denesATpoczta.fm@nie_spamuj.invalid>

    nom pisze:
    > Nie ma sensu, szkoda kasy.
    > Po pierwszym roku robiłem płatny (100zł) i pan pokazał mi co czyścić i
    > na co zwrócić uwagę, teraz sam sobię robię przegląd. :-)

    To bardzo tanio chcial, jak dzwonilem do dwoch (Poznan),
    jeden chcial 190 inny 200. Na razie sie nie skusilem
    i tylko mruga mi na piecu coraz wyzsza liczba
    (liczba miesiecy od ostatniego serwisu).
    Ktos wie jak to wylaczyc w cholere?