  • 1. Data: 2009-04-21 19:11:24
    Temat: KPA i Rozp. Min. Infrastruktury - termin zalatwienia sprawy
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    W KPA i rozp. min. infrastruktury sa podane terminy zalatwienia spraw
    z tego co pamietam na warunki zabudowy jest 30+5 dni
    ma moze ktos pod reka jaki to paragraf?
    bo mnie juz &^%$* strzela na urzad...

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 2. Data: 2009-04-22 11:47:09
    Od: Marras <m...@g...pl>

    HANA wrote:
    > W KPA i rozp. min. infrastruktury sa podane terminy zalatwienia spraw
    > z tego co pamietam na warunki zabudowy jest 30+5 dni
    > ma moze ktos pod reka jaki to paragraf?
    > bo mnie juz &^%$* strzela na urzad...

    ja jestem w podobnej sytuacji tylko u mnie chodzi o pozwolenie na
    budowe. Minal 2 miesiac i nic :(

  • 3. Data: 2009-04-22 13:26:20
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marras" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ja jestem w podobnej sytuacji tylko u mnie chodzi o pozwolenie na budowe.
    > Minal 2 miesiac i nic :(

    to akurat wiem
    Na wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę urzędy mają 65 dni od daty
    złożenia wniosku.
    i koniec,
    jak po tym terminie nie ma pozwolenia albo pisma ze cos nie tak to mozna
    pisac skarge,
    a tego urzednicy boja sie jak ognia (premia przepada)
    ja czekam na warunki zabudowy...

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 4. Data: 2009-04-22 21:22:20
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    HANA pisze:
    > W KPA i rozp. min. infrastruktury sa podane terminy zalatwienia spraw
    > z tego co pamietam na warunki zabudowy jest 30+5 dni
    > ma moze ktos pod reka jaki to paragraf?

    Kpa art. 35 § 3. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania
    wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a
    sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch
    miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu
    odwoławczym - w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.

    A w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym też za wiele
    nie znalazłem art. 60 i dalej,
    np. Art. 62. 1. Postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia
    warunków zabudowy można zawiesić na czas nie dłuższy niż 12 miesięcy
    od dnia złożnia wniosku o ustalenie warunków zabudowy.

    To nie moja działka, ma zastosowanie kpa jak widać i IMHO mają 2
    miesiące w "szczególnie skomplikowanej", a skąd 30 + 5?

    > bo mnie juz &^%$* strzela na urzad...

    ;) ja mam 21 dni ;)

  • 5. Data: 2009-04-22 21:30:13
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "detektyw" <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > To nie moja działka, ma zastosowanie kpa jak widać i IMHO mają 2 miesiące
    > w "szczególnie skomplikowanej", a skąd 30 + 5?

    Dzieki...
    30+5 podal mi urzad w Pruszkowie co prawda telefonicznie i bez paragrafu...
    ale widac co urzad to termin inny ;-)
    ten art. 62.1 tez czytalem ale dla mnie jest kompletnie niejasny..
    zawiesic, bo co? bo sie nie chce ich ustalac???
    dzieki jeszcze raz
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 6. Data: 2009-04-23 04:51:00
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ten art. 62.1 tez czytalem ale dla mnie jest kompletnie niejasny..
    > zawiesic, bo co? bo sie nie chce ich ustalac???

    U mnie w gminie warunki wydają w 3 dni + czas czekania na odpowiedzi
    instytucji branżowych. Najdłuzej czekałem na WUG (3 miesiace). Gdy już
    przyszła ich decyzja to mogłem odbierać. Tak więc te 12 miesięcy może być na
    czekanie urzędu na urząd.

  • 7. Data: 2009-04-23 06:25:27
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    HANA pisze:
> [...]
    > ten art. 62.1 tez czytalem ale dla mnie jest kompletnie niejasny..
    > zawiesic, bo co? bo sie nie chce ich ustalac???

    Zawsze można zapytać, nawet pisemnie, w końcu sprawa na Twój wniosek i
    jesteś stroną postępowania, chyba że są zawaleni albo strach pytać ;)