  • 1. Data: 2009-04-21 21:22:50
    Temat: [Łódzkie] Drzwi wewnętrzne-szukam stolarza
    Od: "Ewa" <j...@o...pl>

    Witam grupę serdecznie

    Szukam dobrego stolarza, który wykona mi dziewięć sztuk drzwi wewnętrznych z
    pełnego drewna (jesion, buk lub dąb)
    łącznie z ościeżnicami.
    Kurczę, każdy otwór w murze (po obtynkowaniu) jest inny....szerokość jest od
    880 mm do aż 980 mm, a wysokość od 1990 do 2100 :(
    Ościeża też są różne, bo od 150 do aż 550.
    Odpadają typowe drzwi z marketu, czy ze składu budowlanego.
    Zamówienie musi być niestety indywidualne, pod konkretny otwór.
    Przerażająca jest oferta "wielkich firm" z cenami rzędu 2-4 tysiące za
    sztukę:(
    Jeśli znacie porządnego rzemieślika z okolic Łodzi, Zgierza, to bardzo
    proszę o informację.
    Z góry dziękuję.

    Pozdrawiam

    Ewa

  • 2. Data: 2009-04-21 22:38:42
    Temat: Re: [Łódzkie] Drzwi wewnętrzne-szukam stolarza
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    Użytkownik "Ewa" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przerażająca jest oferta "wielkich firm" z cenami rzędu 2-4 tysiące za
    > sztukę:(

    Jeśli ma być solidnie, z dobrego materiału, z dobrymi okuciami i jeszcze do
    tego nietypowo to 2 tysiące z ościeżnicą to minimalne minimum bez zbędnych
    bajerów. Jeśli tego właśnie chcesz doświadczyć to mogę podać namiar na priv.
    Zresztą kiedyś podawałem juz ale chyba na grupie pl.regionalne.lodz

    Pozdrawiam, Tomek.

  • 3. Data: 2009-04-22 05:21:14
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

> [...]
    > od 880 mm do aż 980 mm, a wysokość od 1990 do 2100 :(
    > Ościeża też są różne, bo od 150 do aż 550.

    550 ?? ;) zamek budowałaś ;)

    > Odpadają typowe drzwi z marketu, czy ze składu budowlanego.
    > Zamówienie musi być niestety indywidualne, pod konkretny otwór.

    Można otwory jeszcze "poprawić" - tzn na wysokość będzie chyba już trudno,
    ale na szerokość można czasem coś rozkuć do normalnego wymiaru...

    > Przerażająca jest oferta "wielkich firm" z cenami rzędu 2-4 tysiące za
    > sztukę:(

    No bez przesady.. jak chce się drzwi z ościeżnicami jak rozumiem
    obejmującymi cały mur, łdnymi z litego drewna ... to nie powinna ta cena
    przerazac..

    A tak na poważnie - warto zastanowić się nad poprawkami otworów i założeniu
    "normalnych" drzwi ze "składu budowlanego"...
    Jak masz jakiś zaprzyjaźniony sklep/hurtownie gdzie już coś brałaś do domu,
    to warto porozmawiać, poprosić kogoś rozumnego o przyjechanie do Ciebie na
    budowę... zobaczy i powie co z tym zrobić należy i może uda się zejść do
    niższego poziomu cen przy zamówieniu "typówki"... Chociaż za ładne drzwi w
    formirze to trzeba liczyć dobrego tysiaka + ościeżnica regulowana z 400 -
    600 zł.

    Pzdr.
    Marcin W.

  • 4. Data: 2009-04-22 18:27:09
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    Ewa pisze:
> [...]
    > sztukę:(
    > Jeśli znacie porządnego rzemieślika z okolic Łodzi, Zgierza, to bardzo

    Pan Leszek - Brójce, na priv'a kontak i ew zdjęcie wyrobu gotowego.
    Mam drzwi np 93cm szerokie itp.
    Wada Pana Leszka, trzeba poczekać kilka miesięcy.

    BR
    Igus'

  • 5. Data: 2009-04-23 06:19:24
    Temat: Re: Drzwi wewnętrzne-szukam stolarza
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 22 Kwi, 00:38, Tomasz Kałużny <v...@o...pl>
    wrote:
> [...]
    > bajerów. Jeśli tego właśnie chcesz doświadczyć to mogę podać namiar na priv.
    > Zresztą kiedyś podawałem juz ale chyba na grupie pl.regionalne.lodz

    Otóż to, ja też miałem wcześniej podobne podejście do drzwi
    zewnętrznych i myślałem że za 2000 to kupie juz super drzwi. Niestety
    im bardziej się człowiek zagłębia w temat tym bardziej realna cena za
    drzwi zewnętrzne to 4000 i więcej.
    Z wewnętrznymi na pewno jest podobnie (ale to mnie czeka dopiera za
    kilka miesięcy).
    Okazuje się że trzeba zwracać uwagę na okucia (co jest dosyc
    oczywiste) ale i równiez na markę lakieru ale i również jest wiele
    innych drobiazgów o których przeciętny użytkownik nie ma pojęcia i
    później może być nie mile zaskoczony. Polecam rozmowy z fachowcami.
    Polecam zakład który robił mi okna i mam nadzieję że zrobi również
    drzwi (podeśle na priv).

    Pzdr
    QbaB