  • Data: 2010-01-27 08:30:52
    Temat: Re: Mrozy powyżej -18C a zużycie gazu
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hjnk8h$tdh$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie moge sie doczekac, po prostu go nienawidze. :-) Kotlow weglowych,
    > drzewnych (choc znacznie mniej), kominkow grzejacych ciagle, a przede
    > wszystkim latania za opalem.
    > Dzis spotkalem sie ze znajomym mojego ojca ktory pali mialem. Przywiozl
    > sobie mialu za 450zl tona i

    Miał to porażka. miałem kiedyxś epizod w zyciu z paleniem miałem i weglem
    brunatnym. Porażka. Chodzbyś nie wiem jak sie starał to syfu z tego wszędzie
    pełno.
    Węgiel juz lepiej ale wychodzi porównywalnie z gazem pod względem kosztów
    wiec jak jest mozliwość gazu to wegiel bez sensu moim zdaniem
    Tak sobie licże że u mnie wegla spalałbym 25 kg dziennie przy takich
    temeraturach jakie sa teraz. To jest ok 15-20zł czyli ok 500zł miesięcznie.
    Gazem wyszłoby podonbnie jak myślę i czytam(plus rekraacja kominkowa
    oczywiście)

    > to na dobra sprawe powinienem sie przebierac. Gazem pewnie troche drozej,
    > no ale o ile mnie bedzie stac to chetnie sie zamienie.

    Wszyscy moi znajomi którzy grzeja gazem + rekraacja to ok chwala sobie.
    Tylko że wszyscy nie wiem czemu polubili 18stC w pomieszczeniach
    mieszkalnych a 16 w sypialniach. Ja lubię 2-3st więcej i tak mam u siebie.

    Krzysiek