    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Myjka do okien
    Date: Mon, 27 Jul 2015 13:38:53 +0200
    <4...@m...org> <14cs86dx74lye.1v8nlwa4hc97q$.dlg@40tude.net>
    <1...@m...org>
    <5...@g...com>
    <mp4ob9$8go$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mp4qpp$b13$1@node1.news.atman.pl> <8...@m...org>
    <mp500u$gjf$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>

    dyskusyjnych:4fd898b7-185e-4744-b546-22dc17f14457@go
    oglegroups.com...

    > A ile jest takich dni (a w ciagu tego dnia - godzin) w ciagu roku? :-)

    No w tym już było kilka, ale dolicz do tego te gdy na zewnątrz jest 32,
    31... aż do 25.

    W lecie gdy na zewnątrz jest cieplej niż w środku możliwość otwarcia okna
    nie jest żadną zaletą - bo nic nie wnosi.

    Dopiero nocą jak na zewnątrz spadnie do 20 a w środku jest 23 - wtedy ma to
    sens - ale po co skoro wentylacja działa, a przy okazji nie wpuszcza much i
    komarów :-)

    > A ile jest w ciagu roku dni, kiedy na zewnatrz jest przyjemne 16-24stC? :)

    > Mysle, ze tych drugich jest kilkadziesiat, a tych pierwszych moze kilka.

    33 kilka, ale jak pisałem dolicz 32, 31...

    > Majac za oknem las chce sie sluchac cwierkania ptaszysk, szumu lisci i
    > powiewu swiezego powietrza (zaden reku tego nie da). Zamykanie sie fiksem
    > na to wszystko jest glupota :)

    Mam za oknem łąkę i las a mimo to okien nie otwieram tylko po prostu
    wychodzę do ogrodu.

    Owszem miło wspominam czasy gdy budził mnie śpiew ptaków i jakby mi ktoś
    otwierał okno o 4 nad ranem to bym nie zaprotestował ale samemu wstawać by
    to robić i iść spać dalej? Bez sensu :-)
    A zasypianie przy otwartym oknie by wpuszczać ćmy i komary (muchy już chyba
    o tej porze nie) tym bardziej bez sensu :-)

    Mieszkam już kilka lat. Poza myciem okien w sypialni i kuchni nie otworzyłem
    ani razu. Okno na piętrze od ulicy kilka/kilkanaście razy by powiesić/zdjąć
    flagę, ono na piętrze od ogrodu/lasu kilka razy - gdy fotografowałem ptaki.

    Okien w salonie nie otworzyłem ani razu. Drzwi tarasowe otwieram wiele razy
    dziennie - choćby po to by wołać dzieci na obiad - nie zostawiam ich ciągle
    otwartych ze względu na wpadające ciepło i owady.

    Pozostałe to dachowe - otwierane do fotografowania ptaków, obserwacji gwiazd
    i... sztucznych ogni na sylwestra.

    No ale ja w domu przed telewizorem nie siedzę - większość czasu spędzam w
    ogrodzie więc ptaszków się nasłucham :-)

    Pozdrawiam
    Ergie