    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Myjka do okien
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Mon, 27 Jul 2015 13:54:52 +0200

    Mon, 27 Jul 2015 12:09:25 +0200, Ergie

    > Po prostu nie chce mi się ich myć. Otwierane myje żona,
    > a fixy musiałbym ja bo ona ma lęk wysokości i na drabinę
    > ani rusztowanie nie wejdzie.

    Moja żona śmiga po drabinie, dachach, drzewach, itp. ;))
    Tylko wody bez gruntu się boi. ;P

    > O to, to :-)

    Więc umycie dwóch okien z drabiny nie jest z kolei dla mnie czy żony żadnym
    problemem.

    > Nie rozumiem - martwisz się o brudzenie się rolet od środka
    > i jednocześnie nie martwisz o brudzenie okien?
    > Jeśli one się tam wyjątkowo mało brudzą to tym bardziej
    > rolety od środka się mało brudzą.

    Nie martwię się o brudzenie okien, bo okna się jednak bez większego
    problemu umyje. Poza tym, skoro okna są zasłonięte roletami (m.in. pewnie
    codziennie na noc za sprawą automatyki), to siłą rzeczy mniej się okna
    brudzą -- za to brudzą się rolety. Czy akurat od środka, to właśnie dla
    mnie zagadka.

    --
    Pozdor
    Myjk