  • Data: 2021-06-12 01:00:15
    Temat: Re: Myjki elektryczne do okien - warto? Nie warto?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Weź standardowe wyposażenie do mycia okien i umyj pierwsze okno w życiu. Potem
    opisz co jest większym problemem. Mycie szyby czy mycie ramy.

    Racja. Do szyb. Zagalopowałem się z tymi oknami ;) A mycie ram okiennych
    i tak mnie czeka, bo mam parę (dobrze - napiszę bardziej precyzyjnie:
    kilka) okien do umycia kompleksowo + parapety w takim stanie, że nie
    wiem, czy im mycie pomoże, czy trzeba będzie je raczej odmalować.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/