    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Myjki elektryczne do okien - warto? Nie warto?
    Date: Wed, 15 Sep 2021 10:41:36 +0200

    Najlepsze są ścierki z mikrowłókien (warto poeksperymentować z różnymi).
    Ostatnio umyłem wszystkie wielkie okna wyłącznie czystą wodą RO (nie używałem żadnej
    chemii) i takimi ścierkami, woda RO nie
    zostawia żadnych zacieków.
    Aczkolwiek mam wrażenie, że po tym myciu samą wodą RO szyby sporo szybciej się
    brudzą.
    Być może resztki chemii pozostające na szybach miały dobry wpływ na spływanie wody
    deszczowej?
    BTW gazety też były niezłe do wycierania okien jak pamiętam mycia z rodzicami :-)
    Jeśli pod gazetę dostanie się ziarnko piasku, to masz kiepsko.

    -----