  • Data: 2014-12-15 14:16:48
    Temat: Re: NTG Jak przygotować dom/mieszkanie na brak mediów.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 13:44:04 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Pierwsze co zrobią operatorzy to ograniczą dostęp do sieci żeby prądu z
    akumulatorów wystarczyło na jak najdłużej dla służb i numerów alarmowych.

    A NAWET gdyby tak bylo to co za problem wsiasc w auto i zajechac do wojewodztwa
    obok? Z mojego Wodzislawia Slaskiego do centrum Wroclawia mam 2h20min jazdy
    samochodem. W 5h w razie totalnej kleski mam kupione i przywiezione wszystko
    co chce.

    Jak slysze takie panikowanie to zastanawiam sie co wy byscie robili jakby
    przyszla jakas inna, trudniejsza kleska? Skoro zwykle wylaczenie pradu to
    dla was juz koniec swiata :-) Jak przez dwa dni nie bedzie pradu to pakuje
    rodzinke do samochodu i jade na tygodniowe wczasy (do pracy przeciez i tak
    nie beda chodzic bo pradu nie ma :D, a nie siedze na dupie i stekam jak
    mi zle :-) Dzizes...
    pozdr.

    --
    Adam Sz.