    From: maniek4 <r...@a...tyb>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: NTG O google maps tym razem
    Date: Fri, 1 Sep 2017 21:21:34 +0200
    <olnidp$rh0$1@node1.news.atman.pl> <olo6of$2dt$1@node2.news.atman.pl>
    <oloa51$5i3$1@node2.news.atman.pl> <olqp00$v07$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <oo3non$7h8$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <oob9a7$870$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <oobc6l$kt5$1@news.icm.edu.pl>
    <3...@g...com>
    <7...@g...com>
    <2...@g...com>
    <0...@g...com>

    W dniu 2017-09-01 o 20:48, Adam Sz. pisze:
> [...]
    kieszeń. Ostrzeganie o korkach i alternatywne trasy to bzdura. Na siłę w korek
    prowadzi, długość]czas korka zaniża, w ślepe ulice prowadzi itp.

    > Używałem GM do nawigacji w Polsce, Grecji, Hiszpanii, Portugalii, na Malcie,
    > w Czechach, Słowacji, Niemcach, Austrii, Chorwacji, na kilku wyspach
    > kanaryjskich, na Cyprze, we Włoszech, w Słowenii, w Norwegii, Anglii,
    > a nawet w Gruzji :-)

    Noo skoro tak to sorry. Faktycznie musi byc dobra. Gdybys jeszcze uzywal
    w Wenecji to juz w ogole git nad gity. Tylko nie mam pojecia czego to
    dowodzi? Przeciez nikt nie pisze, ze za granica nie dziala..

    Pozdro.. TK