  • Data: 2016-08-29 07:21:46
    Temat: Re: NTG Sposób na szkodnika
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.08.2016 o 09:02, Kris pisze:
    > 3 literki w temacie wpisałem ci co im to ich czas oszczędzi zadowoleni będą pewnie.
    >
    > A tak na poważnie
    > Jak załatwić sk.....la?
    > 12 kretowisk dzisiaj rano
    Ja polecam dwa sposoby:
    1. położyć siatkę o drobnych oczkach i na niej urządzić trawnik od zera,
    ewentualnie zdjąć darń, położyć siatkę i na to z powrotem darń. Sposób
    100% skuteczny, ale nadający się raczej do nowo urządzanych ogrodów.
    2. złapać łobuza. Ja sobie najbardziej chwalę takie łapki:
    http://allegro.pl/greenmill-lapka-na-krety-nornice-p
    ulapka-waska-i5657830387.html
    Trzeba się nauczyć zakładać taką łapkę, wykazać cierpliwością, bo nie
    złapie się od razu.
    U mnie w tym roku wynik łapania 1 kret + 1 karczownik (ten do jest
    dopiero szkodnik, chociaż nie robi kopców).
    O odstraszaczach obojętne jakiego typu zapomnij.
    Jacek