eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNTG W sprawie odradzania zakupow z innej branzy dla potomnych › Re: NTG W sprawie odradzania zakupow z innej branzy dla potomnych
  • Data: 2017-04-21 22:42:56
    Temat: Re: NTG W sprawie odradzania zakupow z innej branzy dla potomnych
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-20 o 16:37, Kris pisze:

    > Nie
    > Wyglądało to mniej więcej tak:
    > W pozwie było czego się domagam-(zwrot kasy, odsetek i kosztów sadowych), nikt ze
    strony w sądzie się nie zjawił, żadne pismo ze sprzeciwem nie wpłynęło to sąd uznał
    że sklep ma spełnić moje żądania.
    > Oczywiście wszystko to ubrane w prawniczy bełkot, dlatego pozwy mi pisał Powiatowy
    Rzecznik Praw Konsumenta.
    > Aktualnie w imieniu teścia toczę kolejną walkę.
    > Teść kupił 50calowy TV, Po kilku tygodniach telewizor zaczął szwankować, teść
    zgłosił do serwisu. Przysłali kuriera, tv zabrał, serwis podobno naprawił, kurier DPD
    tv dostarczył, teść rozpakowuje a telewizor ma stłuczona matryce
    > Protokół w obecności kuriera spisali, reklamacja do DPD i po kilku dniach odpowiedz
    że uznają reklamację i przyznają odszkodowanie w kwocie 1000zł bo na tyle standardowo
    ich przesyłki są ubezpieczone. Jeśli ma wyższa wartość trzeba doubezpieczyć. I
    dokładnie tak stoi w ich regulaminie.
    > Kontaktuje się wiec z serwisem i pytam czemu TV za kilka tysi wysyłają przesyłka
    ubezpieczoną do 1 tys.
    > Oni twierdzą ze mają umowę z DPD że ich przesyłki są wyżej ubezpieczone.
    > I własnie z pomocą Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta wyjaśniamy sobie kto ma
    racje;)

    Dzieki Kris za wskazowki. Pomysle nad tym.

    Pozdro.. TK