  • Data: 2017-01-29 12:08:22
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-29 o 09:40, Budyń pisze:
> [...]
    osowania&NrKadencji=8&NrPosiedzenia=14&NrGlosowania=
    3

    dla naszej racji stanu poprą gremialnie wszyscy. Myliłem się.

    zagrozenia. Koszt tych limuzyn przy tym to paciorki...

    > a gdzie wypożyczają auta klasy Q7 które kosztują milion? Czyli z baaardzo
    nietypowym wyposazniem. Nigdzie?

    No tak, zapomniałem, że elektorat prezesa nie wie co to google.

    > I zresztą troche o to chodzi ze jezdzenie wypozyczonymi furami byłoby blizej
    jezdzenia autobusami niz powaznym traktowaniem partnera.

    Bo amerykański generał będzie oglądał DR żeby sprawdzić kto jest
    właścicielem. ROTFL.

    > no jesli w zamian mamy amerykanskie wojsko to jasne ze tak

    ROTFL^2

    > fakt, jest antypisem niezależnie od sprawy.

    Wrogowie są wszędzie, nieprawdaż???

    > nie po to - ale jesli juz są to trzeba nimi sie wozić. W jaki sposob to inna bajka
    - ale tam gdzie moznaby podyskutowac to już cie nie ma. Ciemny lud jest na nie :)

    Powtórzę, zakup 1 auta to 25ton ośmiorniczek. Wożenie dupy przez
    przydupasów Antka kosztuje jakieś 10kg ośmiorniczek za km.

    No po prostu dobra zmiana w pełnej krasie. TKM tylko przybrane w
    pompatyczne piórka, które słuchacze RM oraz widzowie TV Kurskiego łykają
    jak pelikan ryby.
    Przypomnę tylko 1. przykazanie, żeby może choć trochę ochłonęli.

    --
    Pete