  • 1. Data: 2016-12-12 19:12:49
    Temat: Na polsracie nocnik
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mowia ze rzad pracuje nad nowa taryfa na prad. Miala by sluzyc tylko do ogrzewania
    domow i mieszkan i co budujace koszt kilowatogodziny to ok 20 groszy. Chcieli by ja
    wprowadzic przed sezonem grzewczym w przyszlym roku.

  • 2. Data: 2016-12-12 19:18:38
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    A gdzie jest haczyk? Tzn. komu zabiorą? ;)
    Dobrze by było mieć coś takiego, ale jestem jakoś pesymistycznie ostrożny.

    L.

  • 3. Data: 2016-12-12 19:25:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Paradoksalnie nic nikomu nie musza zabrac a i budzet troche zarobi.

  • 4. Data: 2016-12-12 19:53:18
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2016 19:12:51 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    domow i mieszkan i co budujace koszt kilowatogodziny to ok 20 groszy. Chcieli by ja
    wprowadzic przed sezonem grzewczym w przyszlym roku.

    jak sie to wykluje to bym w to wszedł

    b.

  • 5. Data: 2016-12-12 19:53:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Paradoksalnie nic nikomu nie musza zabrac a i budzet troche zarobi.

    nie, zupełnie nie muszą. Bo prąd jest za darmo

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2016-12-12 20:08:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie jest darmo. Kiedys mnie naszlo sprawdzic ile kosztuje na wyjsciu z elektrowni jak
    wstawia prad na gielde. Cena jest od 7 do 12 groszy za kilowatogodzine. A od tego ze
    prad plynie w drucie drut sie nie zuzywa bardziej niz jak w nim nie plynie.

  • 7. Data: 2016-12-12 20:12:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cos mowili ze to tylko do piecow akumulacyjnych. Czy sie wykluje? Jak bedziemy mieli
    farta i dozyjemy to sie przekonamy. Pomysl jest bardzo dobry.

  • 8. Data: 2016-12-12 20:15:56
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2016 20:12:16 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Cos mowili ze to tylko do piecow akumulacyjnych. Czy sie wykluje?
    > Jak bedziemy mieli farta i dozyjemy to sie przekonamy. Pomysl jest bardzo dobry.

    Nie bardzo widzę możliwość separacji prądu grzewczego od prądu
    nie-grzewczego...

    L.

  • 9. Data: 2016-12-12 20:22:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    ze prad plynie w drucie drut sie nie zuzywa bardziej niz jak w nim nie plynie.

    a prąd na straty to się sam robi. I Ci źli energetycy chcą kasę za jego
    przesył

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2016-12-12 20:22:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A ja widze. To ten sam prad tylko ten grzewczy pojdzie przez dodatkowy licznik z
    wlacznikiem czasowym. I tak do piecow akumulacyjnych trzeba polozyc dodatkowa
    instalacje to problemu nie ma. Z reportazu wynikalo ze do niczego innego nie bedzie
    mozna go wykorzystac. Nie jest poza moja wyobraznia plombowanie pieca po podlaczeniu
    przewodu.