  • 1. Data: 2016-12-15 19:20:25
    Temat: Nr uprawnien 'PWOD'
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Co to jest ten 'PWOD' w numerze uprawnień (budowlanych?)?
    Przykład: nr uprawnień MAZ/1234/PWOD/10 ?
    Jak znaleźć dane adresowe osoby posiadającej dany nr uprawnień (imię i nazwisko są
    przy numerze na projekcie, ale takie imię i nazwisko nie występuje w CEIDG) celem
    kontaktu z projektantem?
    Izba? Poda adres?

  • 2. Data: 2016-12-15 19:31:13
    Temat: Re: Nr uprawnien 'PWOD'
    Od: "Uzytkownik" <u...@w...pl>

    ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > i nazwisko są przy numerze na projekcie, ale takie imię i nazwisko
    > nie występuje w CEIDG) celem kontaktu z projektantem? Izba? Poda

    Tu sobie wpisz dane:
    http://www.piib.org.pl/index.php?option=com_wrapper&
    Itemid=45

  • 3. Data: 2016-12-15 22:29:09
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wpisywałem, ale nic z tego nie wynika poza tym, że numer uprawnień z projektu różni
    się od numeru członkowskiego.
    Czy po numerze uprawnień mozna odczytać specjalność?

    -----

  • 4. Data: 2016-12-21 08:11:49
    Od: Sir_Robak <t...@g...com>

    > -----
    45

    Końcówka PWOD - D drogi, S Instalacje sanitarne, E inst. elektryczne itd..

    Robak

  • 5. Data: 2016-12-21 10:10:50
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Dzięki.
    Czy do wykonywania projektów organizacji ruchu wymagane są jakiekolwiek uprawnienia,
    czy raczej projekt może wykonać każdy, byle zgodnie z rozporządzeniem ministra
    infrastruktury?

    -----

  • 6. Data: 2016-12-21 11:26:37
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-12-21 o 10:10, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    uprawnienia, czy raczej projekt może wykonać każdy, byle zgodnie z rozporządzeniem

    Ja na drodze gminnej robiłam sam, ale to pewnie zależy od urzędu.

    --
    Pete

  • 7. Data: 2016-12-21 11:26:41
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 21 grudnia 2016 10:10:22 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
> [...]
    uprawnienia, czy raczej projekt może wykonać każdy, byle zgodnie z rozporządzeniem

    do tego nie potrzeba zadnych uprawnien, zdarzylo mi sie takie rysowac

    b.