  • 1. Data: 2016-12-11 19:27:35
    Temat: Po co wygrzewać nową podłogówkę?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Już kilka osób powiedziało mi, że wygrzewanie podłogówki jest niezbędne
    w celu "dopasowania się" betonu i rurek.

    Ile w tym prawdy a ile legendy?

    --
    MN

  • 2. Data: 2016-12-11 20:33:43
    Temat: Re: Po co wygrzewać nową podłogówkę?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-12-11 19:27, Marcin N wrote:
    > Już kilka osób powiedziało mi, że wygrzewanie podłogówki jest niezbędne
    > w celu "dopasowania się" betonu i rurek.
    >
    > Ile w tym prawdy a ile legendy?

    Wygrzewasz w celu:
    usunięcia niezwiązanej wody technologicznej
    usunięcia naprężeń i sprowokowania ewentualnych pęknięć jastrychu
    podczas wygrzewania, a nie jak będziesz już miał wykładziny.

    Piotrek

  • 3. Data: 2016-12-12 20:25:57
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    On 2016-12-11 19:27, Marcin N wrote:

    >Wygrzewasz w celu:
    >usunięcia niezwiązanej wody technologicznej
    >usunięcia naprężeń i sprowokowania ewentualnych pęknięć jastrychu podczas
    >wygrzewania, a nie jak będziesz już miał wykładziny.

    Żarty.

  • 4. Data: 2016-12-13 08:59:48
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-12-12 20:25, Ghost wrote:

    > Żarty.

    Po 4 tygodniach od położenia jastrych był zbyt wilgotny, ażeby kłaść na
    nim okładziny.

    W trakcie wygrzewania jastrych w salonie zarysował się dodatkowo w innym
    miejscu niż wykonana dylatacja. To znaczy same rurki od podłogówki były
    w miejscu nieplanowanego pęknięcia w peszlach, ale dylatacja nie została
    nacięta ponieważ nie pasowała do koncepcji wykończenia podłogi w
    salonie. Jednakowoż jastrych specjalnie się nie przejął naszą koncepcją ;-)

    Tak więc być może masz rację (przedstaw swoją wersję), ale #SOA1

    Piotrek

  • 5. Data: 2016-12-14 22:10:19
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    On 2016-12-12 20:25, Ghost wrote:

> [...]

    >Jednakowoż jastrych specjalnie się nie przejął naszą koncepcją ;-)

    >Tak więc być może masz rację (przedstaw swoją wersję), ale #SOA1

    A językiem pisanym, zamiast strumienia świadomości to jakby to było?

  • 6. Data: 2016-12-14 22:27:21
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Podessawszy się do wątku zapytam, czy ktoś ma doświadczenie
    z panelami PCV. Odpaliłem grzanie i w kilkunastu miejscach
    panele mi się wybrzuszyły, czy one oklapną jak się po nich
    połazi z miesiąc, czy trzeba będzie coś kombinować?

    L.